PracaGrupypl.praca.dyskusjetesty psychologiczne › testy psychologiczne
    From: "Agata" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: testy psychologiczne
    Date: Fri, 15 Aug 2003 12:39:55 +0200

    Odezwała się do mnie dość duża firma, do której składałam aplikacje.
    Zostałam zaproszona na napisanie testów psychologicznych. Podobno mają one
    trwać 2 - 2,5 godziny. Nigdy nie przechodziłam przez cos takiego i stąd moje
    pytanie. Może mi ktoś powiedzieć, co mnie czeka na takim teście? Według mnie
    2,5 godziny to dość długo. Czy na takim teście są jakieś zadania? Wiem że
    każdy test może być inny, ale możecie mi powiedzieć z czym wy się
    spotkaliście?

    dziękuję, Agata