PracaGrupypl.praca.dyskusjetesty psychologiczne › Re: testy psychologiczne
  • Data: 2003-08-17 10:27:06
    Temat: Re: testy psychologiczne
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No właśnie. Dobrze że ktoś poruszył ten temat. Bo te testy to jest czysty
    bajer. Pojechaliśmy z kolegami, z których każdy prezentuje różny poziom
    inteligencji, i ma inną psychikę. Przykładowo jeden jak ma egzamin, to się
    uczy, inni kombinują. Drugi jak czegoś nie umie zrobić to tego zadania nie
    wykona, a inny zrobi choćby źle, tylko po to aby było. Zauważyłem to podczas
    studiów, a tak się złożyło że również miałem przez kilka lat psychologię i
    rozowjówkę - to mam o tym jakieś pojęcie.
    Niestety po napisaniu testu wszystkim nam wyszło w okolicach 90 punktów (nie
    chwaląc się), na możliwych 120 i otrzymaliśmy ofertę pracy na tym samym
    stanowisku. To jest niemożliwe, tym bardziej co najlepsze - nie byliśmy tam
    wszyscy naraz, tylko trwało to kilka miesięcy.

    Co do Twojego pytania, to w odbytych przeze mnie takich 2 "rozmowach
    kwalifikacyjnych" można po ok. 14 dniach przyjechać i sprawdzić sobie wyniki
    testów. Są określane różne cechy psychofizyczne Twojego charakteru. Chodzi
    głównie o to aby przystosować za pomocą tego narzędzia najbardziej efektywne
    stanowisko pracy dla każdego kandydatka.

    To tyle.

    Uczelnie istnieją po to by było gdzie sprzedawać fikcję.
    Tomek