PracaGrupypl.praca.dyskusje › Telepraca/ współpraca z firmami zagranicznymi

  • 1. Data: 2003-04-06 10:55:49
    Temat: Telepraca/ współpraca z firmami zagranicznymi
    Od: "wyrwizab" <w...@o...pl>

    Drodzy grupowicze -

    sporo pisze się na temat telepracy. Może ktoś podzieliby się ze mną
    informacjami jak (gdzie) szukać kontraktów czy to dla
    firmy czy to w formie teleprcy.

    pozdrawiam
    wyrwiząb

  • 2. Data: 2003-04-06 17:13:40
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > sporo pisze się na temat telepracy. Może ktoś podzieliby się ze mną
    > informacjami jak (gdzie) szukać kontraktów czy to dla
    > firmy czy to w formie teleprcy.

    Polecam szukać tak samo jak chcesz pracować, czyli przy pomocy internetu.
    Wychodzi dużo taniej niż jeżdżenie za robotą po świecie i pytanie osobiście, czy nie
    maja jakiegoś
    zajęcia dla ciebie.
    Sprawdzone.
    Gdybyś dalej miał problem to mogę odpłatnie ci poszukać roboty, ale biorę zaliczke.

    mer

  • 3. Data: 2003-04-06 20:23:54
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) wyrwizab napisal(a) Sun, 6 Apr 2003 12:55:49 +0200:
    >sporo pisze się na temat telepracy. Może ktoś podzieliby się ze mną
    >informacjami jak (gdzie) szukać kontraktów czy to dla
    >firmy czy to w formie teleprcy.

    Stosowne grupy dyskusyjne oraz tablice ogloszen.
    Pare tablic anglojezycznych masz:
    http://www.wojsal.prv.pl/o/
    Choc chyba lepiej poszukac na wyszukiwarce (np. google).

    WOJSAL (Wojciech Sałata)