PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile za sklep internetowy

  • 1. Data: 2003-04-06 11:02:02
    Temat: ile za sklep internetowy
    Od: "wyrwizab" <w...@o...pl>

    Jeszcze jedno pytanko do Szanownych Grupowiczów :)

    ile zwyczajowo życzy się za zrobienie niewielkiego sklepu internetowego?

    pozdrawiam
    wyrwiząb

  • 2. Data: 2003-04-06 11:32:59
    Temat: Re: ile za sklep internetowy
    Od: "cashan" <c...@c...net.pl>

    > ile zwyczajowo życzy się za zrobienie niewielkiego sklepu internetowego?
    >
    > pozdrawiam
    > wyrwiząb

    1/5 ceny samochodu

    cashan

  • 3. Data: 2003-04-06 15:31:58
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "cashan" <c...@c...net.pl> wrote in message

    > 1/5 ceny samochodu

    Ilu letniego?

  • 4. Data: 2003-04-06 16:22:39
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ilu letniego?

    a to juz zalezy od tego jaki sklep,
    czym bardziej rozbudowany tym nowszy samochod

  • 5. Data: 2003-04-06 19:27:05
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "wyrwizab" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jeszcze jedno pytanko do Szanownych Grupowiczów :)
    >
    > ile zwyczajowo życzy się za zrobienie niewielkiego sklepu internetowego?

    student, osoba prywatna zrobi sklep za 2 do 4 tys. zl
    Firma zaczyna rozmowe od 4 tysiecy.

    Asiek

  • 6. Data: 2003-04-06 21:01:09
    Od: Iktorn <i...@k...pl>

    * Asia Kubiak <a...@b...pl>:

    > student, osoba prywatna zrobi sklep za 2 do 4 tys. zl
    > Firma zaczyna rozmowe od 4 tysiecy.

    Chyba pare lat temu...
    ...ja bym sie podjal za 1k... (niewielkiego)

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor

  • 7. Data: 2003-04-06 22:00:11
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Uzytkownik "Iktorn" <i...@k...pl> napisal w wiadomosci

    > Chyba pare lat temu...
    > ...ja bym sie podjal za 1k... (niewielkiego)

    moje kochanie jest programista, robi m.in. sklepy i tyle bierze. Podobne
    ceny sa tez na pl.praca.oferowana.
    Insza inszosc ze np. w Szczecinie czy Rzeszowie informatycy sa lepiej
    oplacani niz we Wroclawiu ;)

    Asiek

  • 8. Data: 2003-04-07 10:21:15
    Od: Iktorn <i...@k...pl>

    * Asia Kubiak <a...@b...pl>:

    > moje kochanie jest programista,

    ^^^^^^^^^^^^^ jakie to mile :)

    > robi m.in. sklepy i tyle bierze. Podobne ceny sa tez na pl.praca.oferowana.

    To chyba jendka s?abo si? ceni? :)
    Ale IMHO ta praca po prostu nie jest az tyle warta... ...ale chyba sie
    myle :)

    > Insza inszosc ze np. w Szczecinie czy Rzeszowie informatycy sa lepiej
    > oplacani niz we Wroclawiu ;)

    A ja mysle raczej o telepracy - moze tez dlatego nizsza cena.

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --