PracaGrupypl.praca.dyskusje › testowanie produktow.....

  • 1. Data: 2002-02-01 15:33:42
    Temat: testowanie produktow.....
    Od: "OCEAN" <o...@g...pl>

    Witam
    Chcialabym zapytac Was o zdanie. Czy spotkaliscie sie kiedys z taka oferta
    pracy jak testowanie produktow w domu???
    Ja znalazlam cos takiego, zainteresowalo mnie to.....bo w sumie taka praca
    w domu jak ma sie male dzieciatko ....to prawie nie praca:))))Zapytalam ich
    o co konkretnie chodzi. Oni odeslali kilka informacji, ze mozna podpisac z
    nimi takowa umowe na 5 tygodni....testujesz sobie w domku jakis
    kometyk,srodek czyszczacy lub inne ziolko a pozniej wydajesz mu opinie w
    krotkiej ankieciena kilkanascie pytan. Odsylasz to wyzej wymienionej firmie
    (ankiete + produkt)a ona placi Ci za to 2.100 zeta!!!!!!!
    I wszystko ladnie, pieknie.... na koncu Pan "taki i taki" nr konta"tyle i
    tyle" i Panu temu wyslac 25 zl tytulem; cytuje: "koszta związane z obsługą
    agenta ,umieszczeniem informacji zawartych w kwestionariuszu w bazie danych
    firmy oraz sporządzenie umowy i wysłanie listem poleconym na Państwa adres"

    Aha i wlasnie zauwazylam ze 2100 jest stawka MINIMALNA!!!!
    Co o tym myslicie? Czy to nie jest kolejne "skladanie dlugopisow"?
    Pozdrawiam wszystkich
    Ania

  • 2. Data: 2002-02-01 15:59:25
    Temat: Re: testowanie produktow.....
    Od: "Jacek Krupa" <k...@t...pl>

    Ależ tak Aniu.To jest" łańcuszek szczęścia".Tylko dlaczego chcieli 25zł a
    nie 49,95zł? Chcą być bardziej wiarygodni do Twojej wpłaty.Jeżeli mimo moich
    ostrzeżeń zarobisz obiecywane 2100,zł to ogłoś to w grupie z wielkim
    HALOOOO.
    Jacek.
    Użytkownik OCEAN <o...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a3ecfo$kin$...@h...uw.edu.pl...

  • 3. Data: 2002-02-04 14:19:53
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "OCEAN" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nimi takowa umowe na 5 tygodni....

    > a ona placi Ci za to 2.100 zeta!!!!!!!

    > Panu temu wyslac 25 zl tytulem; cytuje: "koszta związane z obsługą

    Nasuwa się pytanie:
    - Do czego firmie chcącej zapłacić 2100zł, podatek w wysokości 25zł?
    Bo przeciez nie jest to zabezpieczenie na wypadek wycofania sie z umowy.
    - Jesli to prowizja agenta - spróbuj umówić się na rozliczenie po
    potrąceniu
    z pierwszej wypłaty, względnie poproś o referencje.

    Pozdrawiam

    Chester EM