PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zakres obowiazkow

  • 1. Data: 2002-02-01 16:12:52
    Temat: Zakres obowiazkow
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Sytucja przedstawia sie nastepujaco. Jestem zatrudniony juz od dluzszego czasu
    (kolejna umowa od kilku miesiecy) na stanowisku webmastera, ale nie otrzymalem
    zakresu obowiazkow.

    Kiedys na poczatku napisalem swoje proponowane punkty obowiazkow (jakie mialem
    na poprzedniej umowie w tej firmie), podpisalem je i dalem szefowi. Od tamtego
    czasu nie otrzymalem tego dokumentu i nie moge sie doprosic. Czy ten dokument
    jest wazny? Zawiera moj podpis, ale ja nie otrzymalem z powrotem z podpisem
    szefa. Do moich obowiazkow nalezy tworzenie serwisow www i praktycznie nic
    wiecej.

    Mozliwe, ze w niedlugim czasie bede dawal korepetycje. Czy powienienem
    poinformowac o tym szefa? Czy nie bedzie to (dawanie korepetycji) kolidowalo
    (jakby moralnie) z praca? W koncu pracuje w firmie informatycznej.

    Gal Antoni