PracaGrupypl.praca.dyskusje › test z języka Java w Altkom Akademia

  • 1. Data: 2003-09-29 16:00:42
    Temat: test z języka Java w Altkom Akademia
    Od: "Michał Marzec" <m...@p...onet.pl>

    Pomijając reputację tej firmy, czy ktoś przechodził taki test u nich w
    czasie rozmowy kwalifikacyjnej ? Chodzi mi o poziom trudności i ew. na co
    kładą nacisk w teście.

    Dzięki z góry za odp.
    Michał

  • 2. Data: 2003-09-29 23:58:39
    Temat: Re: test z języka Java w Altkom Akademia
    Od: "Wally" <p...@w...etour.pl>

    > Pomijając reputację tej firmy, czy ktoś przechodził taki test u nich w
    > czasie rozmowy kwalifikacyjnej ? Chodzi mi o poziom trudności i ew. na co
    > kładą nacisk w teście.

    A, przepraszam, a jaką ma Altkom reputację?
    Zapisałem się u nich na egzamin (CCNA) i chcę wiedzieć w co się pakuję.
    Pozdrawiam,
    Wally

  • 3. Data: 2003-09-30 03:24:35
    Od: "Michał Marzec" <m...@p...onet.pl>

    > A, przepraszam, a jaką ma Altkom reputację?
    > Zapisałem się u nich na egzamin (CCNA) i chcę wiedzieć w co się pakuję.

    Tyle wiem, co wyczytałem na tej grupie z wcześniejszych dyskusji. Zdając tam
    tylko egzamin, nie powinno ciebie nic nieprzyjemnego spotkać. Ja pytałem w
    kontekście rekrutacji pracowników, więc to chyba inna bajka.

    Pzdr,
    Michał

  • 4. Data: 2003-09-30 07:28:16
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wally" <p...@w...etour.pl> napisał w wiadomości

    > A, przepraszam, a jaką ma Altkom reputację?
    > Zapisałem się u nich na egzamin (CCNA) i chcę wiedzieć w co się pakuję.
    > Pozdrawiam,
    > Wally

    Zdawalem tam pare egzaminow i bylem na szkoleniu. Szkolenie w sensie
    merytorycznym bylo ok, ale w sp. 2SI bylo lepiej pod wzgledem organizacji.
    Jesli chodzi o egzaminy, to zdawalem tam 4 i tylko raz (pierwszy) skrewili -
    zapomnieli, ze mam miec egzamin, ale poczekalem chwilke i naprawili
    zaniedbanie - jak przyjdziesz wczesniej zaprosza cie na kawke, generalnie
    kulturka.
    Jakie sa relacje pracownik/pracodawca - nie wiem.
    pozdr
    /p