PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o staż absolwencki

  • 1. Data: 2003-09-29 15:51:28
    Temat: pytanie o staż absolwencki
    Od: "MarPop" <p...@p...onet.pl>

    Jerstem tegoroczną absolwentką ale dopiero teraz sie obroniłam przez co
    dopiero teraz moglam zarejerstrowac sie w urzędzie pracy. Na moje pytanie o
    staż pani w PUP powiedziala ze obecnie staże są wstrzymane ponieważ
    najkrótszy czas stażu to 3 miesiące, a zobowiązania PUP nie moga przechodzić
    na kolejny rok, a co za tym idzie kolejna szansa dla mnie na staż to dopiero
    luty 2004. CZy to może być prawda? Jeśli ktoś coś wie na ten temat to prosze
    o wiadomość.
    Pozdrawiam AP

  • 2. Data: 2003-09-29 18:13:45
    Temat: Re: pytanie o staż absolwencki
    Od: "-=Przemek=-" <p...@g...pl>

    Użytkownik "MarPop" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dopiero
    > luty 2004. CZy to może być prawda? Jeśli ktoś coś wie na ten temat to

    Z ludzmi z UP to po prostu szkoda gadac. Ja zalatwilem sobie umowe
    absolwencka, to kobieta z UP zamiast byc szczesliwa, ze ubedzie im jednego
    bezrobotnego powiedziala: "... eeee, najlepiej to zalatwiac prace tu w
    okolicy, a nie 20km od miejsca zamieszkania, bo jak oni tu beda dojezdzac te
    wszystkie dokumenty przywozic, no i w ogole jak pan tam bedzie codziennie
    dojezdzal..." - po prostu brak mi slow...
    Do nich to chyba z pistoletem trzeba ;-)

  • 3. Data: 2003-09-30 10:17:32
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "MarPop" w wiadomości news:15207-1064850697@ostrzeszow.com.pl napisal(a):

    > dopiero teraz sie obroniłam

    Gratuluje :-)

    > Na moje pytanie o staż pani w PUP powiedziala ze obecnie
    > staże są wstrzymane ponieważ najkrótszy czas stażu to 3 miesiące,

    Moze sie myle, ale moim zdaniem staz moze byc dluzszy (od 3 do 12
    miesiecy). Z tego co ostatnio pytalem czas trwania jest uzalezniony od tego
    na jaki czas dana firma czy instytucja chce stazyste przyjac i czy PUP stac
    na wyplacanie stypendium za taki okres. W przypadku stazu nie dochodzi do
    nawiazania stosunku pracy z pracodawca jak ma to miejsce w przypadku tzw.
    umowy absolwenckiej.

    > a zobowiązania PUP nie moga przechodzić na kolejny rok,

    A o tym to nigdy nie slyszalem i wydaje mi sie to bardzo dziwne.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/