PracaGrupypl.praca.dyskusje › temperatura w pracy - do ilu można

  • 1. Data: 2006-07-10 09:25:30
    Temat: temperatura w pracy - do ilu można
    Od: " ketmia" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Gdzieś mi sie kiedys obilo o uszy, ze w przypadku kiedy temperatura w miejscu
    pracy dobija do 35 stopni, pracodawca ma obowiazek zwolnic pracownika bez
    zadnych dodatkowcyh obciazen, pytani epilne bo temperatura wlasnie dobija, a w
    necie nic znalezc nie moge :(

  • 2. Data: 2006-07-10 09:26:24
    Temat: Re: temperatura w pracy - do ilu można
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 10-07-2006 o 11:25:30 ketmia <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > pracy dobija do 35 stopni, pracodawca ma obowiazek zwolnic pracownika bez
    > zadnych dodatkowcyh obciazen, pytani epilne bo temperatura wlasnie

    A szukałeś na tej grupie? Był taki wątek, zainicjowany wczoraj.

    --
    TLP

  • 3. Data: 2006-07-10 09:42:23
    Temat: sorry za powtorke

    TLP <t...@s...pl> napisał(a):

    > A szukałeś na tej grupie? Był taki wątek, zainicjowany wczoraj.

    Tak wlasnie widze... sory za powtorke z rozrywki,
    moge tylko dodac http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_060705/fi
    rma_a_4.html
    no ale coz... chyba to i tak na niewiele sie zda, chyba zeby mnie stad wyniesli :(