PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop

  • 1. Data: 2006-07-10 09:47:38
    Temat: Urlop
    Od: "janek" <r...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    W kraju mam jeszcze do wykorzystania 6 dni urlopu.
    Planuję wyjechać do UK, we wrzesniu. Czy te 6 dni urlopu
    jest "honorowane" w UK? Jak wyglada to od strony prawnej a jak
    jest w rzeczywistości ?

    Ps.
    Jakie sa limity urlopowe w UK ?

    Dzieki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2006-07-11 11:52:21
    Temat: Re: Urlop
    Od: "lula78" <l...@N...gazeta.pl>

    janek <r...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Planuję wyjechać do UK, we wrzesniu. Czy te 6 dni urlopu
    > jest "honorowane" w UK? Jak wyglada to od strony prawnej a jak

    A kto niby miał to honorować w UK? Nowy pracodawca u którego zaczniesz
    pracować? Jak zaczniesz prace od wrzesnia, to wtedy dostaniesz proporcjonalnie
    urlop za 4 m-ce 2006 r.
    Tutaj możesz poczytać odnośnie wymiaru urlopu w UK:
    http://www.poradopedia.pl/pytania/ile-dni-urlopu-prz
    ysluguje-w-wielkiej-brytanii,337.html

  • 3. Data: 2006-07-12 20:59:57
    Od: "Li" <lidzik@usun_op.pl>

> [...]
    > proporcjonalnie
    > urlop za 4 m-ce 2006 r.
    > Tutaj możesz poczytać odnośnie wymiaru urlopu w UK:

    W UK masz tyle urlopu, ile wynegocjujesz z pracodawca :)
    Ja mam 26, mam tez opcje 'kupienia' dodatkowych pieciu dni urlopu (z kasy w
    ramach benefitow) z ktorej oczywiscie skorzystalam :)

    Pozdr.