PracaGrupypl.praca.dyskusjetemat nieśmiertelny - wymagania pracodawców › Re: temat nieśmiertelny - wymagania pracodawców
    From: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: temat nieśmiertelny - wymagania pracodawców
    Date: Wed, 12 Nov 2003 12:03:22 +0100

    Użytkownik "Gluestick" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:boml2u$rll$1@news.onet.pl...
    > Cześć
    >
    > Grzebałem, grzebałem i wygrzebałem:
    > http://www.aaaby.pl/praca/301,46868,0,0,0,16175052,P
    raca_Findery.html?
    > k=210901_hrk44383&b=Praca&lp=31
    >
    > (uwaga na możliwe złamanie linka)
    >
    > Połączenie znajomości VPN, CISCO z przygotowywaniem
    > materiałów graficznych (reklamy, banery) jest tym
    > co tygrysy lubią najbardziej.
    >
    > eeeehhhhh... pozdrawiam
    > Gluestick

    no cóż - po treści ogłoszenia łatwo wywnioskować że szukają tzw. informatyka
    od wszystkiego - czyli "przynieś, wynieś, pozamiataj" :)
    "Do najważniejszych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należeć:
    . Instalacja i wdrażanie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania
    . Utrzymanie i konserwacja sieci komputerowej
    . Wsparcie techniczne użytkowników systemu Galileo
    . Rejestracja sprzętu informatycznego
    . Przygotowywanie materiałów graficznych (reklamy, banery, itp.) "

    a jesli chodzi o zakres wiadomosci potencjalnego kandydata to podają
    więcej - aby - UWAGA - zgłosiło się mniej osób!!

    pozdr
    Krzysiek