eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjetelemarketing - motywacja › telemarketing - motywacja
  • Data: 2005-11-22 10:31:03
    Temat: telemarketing - motywacja
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Czy ktoś orientuje się w jaki sposób, inny niż finansowy, można
    motywować pracowników telemarketingu?

    Przyszło mi do głowy, że dzielą się oni na 3 grupy.
    Pierwsza to taka, która telemarketing lubi. Pracuje w nim od dawna i
    osiaga świetne rezultaty. Motywacja - finansowa.

    Druga to taka, która lubi telemarketing, gdyż w jakiś sposób nie
    akceptuje samych siebie a krótka rozmowa telemarketingowa z obcą osobą,
    zasłoniętą łączem telefonicznym pozwala im kształtować swój pożądany
    wizerunek (osób innych niż są w rzeczywistości). Tych nie trzeba
    specjalnie motywować, bo motywują się wewnętrznie sami. Dzwoniąc -
    podwyższają poczucie własnej wartości.

    Trzecia, to taka, która nie lubi telemarketingu i traktuje tą technikę
    jako zło konieczne wykonywanej pracy. Tych można motywować finansowo
    i... no właśnie - jak jeszcze? I jak unikać negatywnych odczuć
    związanych z coachingowym elementem telemarketingu (odsłuchiwanie
    rozmowy, zbieranie statysk odmów - celem poprawienia umiejętności i
    wyniku tejże osoby).

    pozdrawiam
    m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1