PracaGrupypl.praca.dyskusje › tego jeszcze nie bylo

  • 1. Data: 2004-05-12 08:58:11
    Temat: tego jeszcze nie bylo
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    http://www.pracuj.pl/ogl.cm?hit=yes&front=true&id=81
    92020&lng=P

    --
    PozdKa
    ** Wartość moralna naszych czynów
    jest zdeterminowana wiedzą o
    świecie, na której one są oparte. **

  • 2. Data: 2004-05-12 12:10:24
    Temat: Re: tego jeszcze nie bylo
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Katalizator wrote:
    > http://www.pracuj.pl/ogl.cm?hit=yes&front=true&id=81
    92020&lng=P

    To już się pojawiło jakiś czas temu, w pierwszym odruchu pomyślałem że
    to demokracja wzbiła się na nastepny pułap w drodze do Nowego
    Wspaniałego Świata, odruch pewnie uzasadniony tym że o demokracji mam
    bardzo niskie mniemanie. No, ale potem sobie pomyślałem, że to po prostu
    może być żart / prowokacja / "podstępne" badanie socjologiczne czy coś
    podobnego.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 3. Data: 2004-05-12 19:21:34
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    No, ale potem sobie pomyślałem, że to po prostu
    > może być żart / prowokacja / "podstępne" badanie socjologiczne czy coś
    > podobnego.
    patrzac na dzisiejsze sondaże przedwyborcze ktoś moze rzeczywiscie zweszyc
    interes i jest to prawda. Nie jest tajemnica ze lepper pobiera od swoich
    poslow haracz. Jesli Renata B nie zda matury, a Kwaśniak nie wyjdzie z
    podziemia to kto zostanie ministrem finansów, no kto? ktos z
    nas...powodzenia ;)