PracaGrupypl.praca.dyskusje › technik elektronike - czy magister...???

  • 1. Data: 2002-08-19 09:26:28
    Temat: technik elektronike - czy magister...???
    Od: b-a-rt <b...@w...pl>

    hmm...otoz stanalem przed nielada problemem...

    mam mozliwosc "zatrudnienia" - na poczatek w formie stazu - w pewnej
    duzej polskiej firmie.....
    wszystko jest spoko...potrzebuja takiego jak JA....czyli wyksztalcenie
    wyzsze...profil - automatyka...

    wszystko jest spoko ...ale musze przy skladaniu papierow...zlozyc tez
    swistek z Urzedu Pracy w ktorym to powinienem byc zarejestrowany...

    poniewaz (czesciowo z lenistwa a czesciowo z powodu urlopow ludzi na
    polibudzie)...nie moge jeszcze wypelnic karty obiegowej...nie otrzymam
    do reki mojego ukochanego dyplomu bez ktorego zarejestrowanie w takowym
    urzedzie nie jest mozliwe....

    mam jednak (ja sie juz chyba domyslacie) mature...no a poniewaz
    skonczylem Technikum Elektryczne - rowniez dyplom technik elektronika...

    teraz co chcialbym zrobic....

    otoz :
    zarejestrowac sie w urzedzie jako technik elektronik...
    otrzymujac papier z PUP...biegne do FIRMY....tam mnie przyjmuja (badz
    nie) na staz (mowie im ze z powodu formalnosci nie zdazylem odebrac
    dyplomu)...
    po otrzymaniu dyplomu uczelni przerejestrowac sie juz jako mgr inz.

    czy jest to sensowne...czy tak mozna zrobic...czy sa przy tym jakies
    problemy ???

    aha : jeszcze jedno: w PUP'ie kobitka powiedziala mi ze musze
    przytaszczyc ze soba :
    - dyplom (to ten o ktorym pisze)....
    - dowod osob
    - ksiazeczke wojskowa
    - NIP
    - ksiazeczhe ubezpieczeniowa ***

    *** - co z nia jezeli jej nie mam.......nie mam bo nigdzie jeszcze nie
    pracowalem...nie mam tez zadnych swiadectw pracy...itp....

    licze na liczne (:)))) komentarze za ktore z gory (wysokiej) dziekuje

    b-a-rt