PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukasz pracy jako programista php?

  • 1. Data: 2006-03-29 15:41:26
    Temat: szukasz pracy jako programista php?
    Od: "Jobbay" <l...@j...pl>

    Firma ISSP jest firmą z kapitałem zagranicznym, działającą w zakresie usług
    Customer Relationship & Human Resources.
    W związku z dynamiczny rozwojem firmy, poszukujemy kandydata do pracy na
    stanowisku:

    Programista PHP (4 etaty)
    Nr ref. PR4/Wr-02/W-ww
    Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
    Wojewodztwo: dolnośląskie
    Typ pracy: stała

    Zadania na stanowisku:

    - rozwój narzędzi i programów informatycznych,
    - projektowanie i wdrażanie nowych rozwiązań IT.

    Wymagania:

    - wykształcenie min. średnie,
    - bardzo dobra znajomość PHP,
    - bardzo dobra znajomość MySQL,
    - dobra organizacja pracy własnej,
    - kreatywność i zaangażowanie,
    - orientacja na wynik,
    - umiejętność pracy pod presją czasu,
    - znajomość PostgreSQL oraz Oracle będzie dodatkowym atutem.

    Wybranym kandydatom oferujemy:

    - pracę w dynamicznej i nowocześnie zarządzanej firmie,
    - ciekawe projekty,
    - możliwość rozwoju zawodowego,

    Prosimy o wypełnienie testu znajdującego się pod adresem
    http://testy.jobbay.pl/ oraz o zalogowanie się i wysłanie
    odpowiedzi na ogłoszenie poprzez http://praca.jobbay.pl/.

  • 2. Data: 2006-03-30 17:06:50
    Temat: Re: szukasz pracy jako programista php?
    Od: "Domin" <d...@p...onet.pl>

    > Prosimy o wypełnienie testu znajdującego się pod adresem
    > http://testy.jobbay.pl/ oraz o zalogowanie się i wysłanie
    > odpowiedzi na ogłoszenie poprzez

    Chyba juz wiadomo po co potrzebny programista :-) Test nie dziala. Zreszta
    specjalista od netykiety tez by sie przydal
    Pozdrawiam
    Domin

  • 3. Data: 2006-03-30 18:05:32
    Od: g...@p...onet.pl

    > Chyba juz wiadomo po co potrzebny programista :-) Test nie dziala. Zreszta
    > specjalista od netykiety tez by sie przydal

    wczoraj dzialal. Przeklikalem sie przez niego. Niezbyt skomplikowany -
    przekrojowy przez PHP, MySQL, HTML, JS, CSS i troche teorii baz danych.

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 4. Data: 2006-03-30 20:28:45
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-03-29 17:41:26 +0200, "Jobbay" <l...@j...pl> said:

    > Wybranym kandydatom oferujemy:
    >
    > - pracę w dynamicznej i nowocześnie zarządzanej firmie,
    > - ciekawe projekty,
    > - możliwość rozwoju zawodowego,

    Bez pensji? To chyba nie macie co liczyć na masowy odzew?

    camel[OT]