PracaGrupypl.praca.dyskusje › Z doswiadzczen poszukiwacza

  • 1. Data: 2004-07-15 18:33:32
    Temat: Z doswiadzczen poszukiwacza
    Od: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>

    Poniedzialkowa wyborcza, rach ciach, dwa rzuty oka i juz wiem gdzie wysle
    aplikacje. Siadam sobie do kompa i stukam z wielkim trudem kilka LM.
    Wysylam i sciskam telefon w raczce z nadzieja, ze zadzwoni.

    Dzisiaj odbieram poczte i czytam:

    Twoja wiadomoœć
    Do: W...@m...pl
    Temat: 2004-07-14 22:12
    odczytano w dniu 2004-07-15 08:48.

    dalej jest:

    Twoja wiadomoœć
    Do: m...@s...com
    Temat: 2004-07-14 21:46
    odczytano w dniu 2004-07-15 09:05.

    A na koniec:

    Your message
  • 2. Data: 2004-07-15 20:03:15
    Temat: Re: Z doswiadzczen poszukiwacza
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl>

    Ciesz się że doszło. Z adresu warszawa3 ostatnio odbijało(brak takowego)
    Chcesz się do Media Markt załapać?? Poszukuje też Saturn Media, blizniak
    Media Markt- mają tego samego właściciela. Byłem ostatnio na rozmowie u
    nich. Dokładnie u pani Maji Zbyrad - której meila widziałem w Twoim
    poście. Stanowisko Obsługa Klienta/Sprzedaż w dziale komputery. Nie dość
    że czekałem ponad 30 minut - pomimo ustalonej godziny, to rozmowa trwała
    może 3 minuty. I teraz najlepsze - pensja - 1400brutto(970 netto). Praca
    na zmiany 7 dni w tygodniu, jak inwentaryzacja, otwarcie sklepu czy inna
    "okazja" to obecność obowiązkowa, nikogo to nie interesuje,że nie możesz.
    Zasuwasz po hali, ustawiasz półki, regały, myjesz, sprzatasz, ustawiasz
    towar etc.. A dodatkowo do pomocy sciagaja ludzi z innych sklepów z
    Polski. Mniemam też że działa to i w drugą stronę. Po 3 miesiącach jak
    uznają że się nadajesz może podwyżka 100-200 zł, ale nie nastawiać się
    lepiej. Dodatkowo wszędzie donosicielstwo - Kierownik na swoich, swoi na
    swoich etc... Informacje tutaj zamieszczone są wynikiem mojej rozmowy o
    pracę, jak i otrzymałem też od znajomego, który tam zasuwa. Ogólnie moje
    przemyślenia są takie że w ostateczności i tymczasowo to można tam
    popracować, inaczej na odległość kija nie podchodzić.

  • 3. Data: 2004-07-16 04:30:39
    Od: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>

    "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl> a écrit:

    > Ciesz się że doszło. Z adresu warszawa3 ostatnio odbijało(brak takowego)

    Bo w ogloszeniu mieli zly adres podany. Nie wiem czemu, ale ktos dal ciala.
    Wyslalem na adres z ich strony i doszlo.

    > Chcesz się do Media Markt załapać??

    W sierpniu mam do oplacenia pierwsza rate za studia. Potem jeszcze 5, a
    kazda po 1000PLN. Musze zaczac myslec jak tego dokonam, dlatego tez oprocz
    tego co chcialbym robic odpowiadam na oferty tego co moglbym robic.

> [...]
    > nich. Dokładnie u pani Maji Zbyrad - której meila widziałem w Twoim
    > poście. Stanowisko Obsługa Klienta/Sprzedaż w dziale komputery. [...]

    Dzieki za informacje. Dobrze wiedziec jak to tam wyglada w praktyce.

    Pawel