PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam pracy

  • 1. Data: 2002-12-12 06:35:42
    Temat: szukam pracy
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    szukam jakiejś roboty, która nie wymaga wysiłku zaczyna się o 8 rano kończy
    o 16 i jast dobrze płatna. Zaznaczam że jestem leniwy!

  • 2. Data: 2002-12-12 08:50:45
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya jurekh! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > szukam jakiejś roboty, która nie wymaga wysiłku zaczyna się o 8 rano
    > kończy o 16 i jast dobrze płatna. Zaznaczam że jestem leniwy!

    ROTFL! Ja cos mam dla ciebie, ale tylko jakas godzinke dziennie. Trzeba mi
    mieszkanie odkurzyc, dzieciaka do przedszkola odprowadzic, smieci wyniesc,
    zarcie zrobic. Idziesz na to? Duzo nie zaplace, ale jaka satysfakcja
    bedzie.

    A tak na powaznie: to grupy ci sie pomylily.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2002-12-12 12:09:46
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Takiej pracy nie ma, chyba że sam sobie ją stworzysz !!!

    Wrangler

  • 4. Data: 2002-12-13 09:44:01
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Takiej pracy nie ma, chyba że sam sobie ją stworzysz !!!
    >
    > Wrangler

    jest! Ja mam taką, od 10 do 16 i dobrze sobie płacę. ;-)))

    Ania

  • 5. Data: 2002-12-13 11:05:25
    Od: "Akoterinatabellaczikcziks" <S...@t...pl>

    > Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > jest! Ja mam taką, od 10 do 16 i dobrze sobie płacę. ;-)))
    > Ania

    Wlasnie to napisal.

    A jaki masz samochod?

    pozdrawiam
    Szymon Kunysz

  • 6. Data: 2002-12-15 08:53:41
    Od: w...@w...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) jurekh napisal(a) Thu, 12 Dec 2002 07:35:42 +0100:
    >szukam jakiejś roboty, która nie wymaga wysiłku zaczyna się o 8 rano kończy
    >o 16 i jast dobrze płatna. Zaznaczam że jestem leniwy!

    Ja mam mniejsze wymagania: moge pracowac od 10-12 za te same
    pieniadze. :)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 7. Data: 2002-12-15 08:54:34
    Od: w...@w...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Ania napisal(a) Fri, 13 Dec 2002 10:44:01 +0100:

    >jest! Ja mam taką, od 10 do 16 i dobrze sobie płacę. ;-)))

    Nareszcie ktos zadowolony ze swojego pracodawcy ;)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)