PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukam pracy › Re: szukam pracy
    From: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szukam pracy
    Date: Thu, 12 Dec 2002 08:50:45 +0000 (UTC)

    Heya jurekh! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > szukam jakiejś roboty, która nie wymaga wysiłku zaczyna się o 8 rano
    > kończy o 16 i jast dobrze płatna. Zaznaczam że jestem leniwy!

    ROTFL! Ja cos mam dla ciebie, ale tylko jakas godzinke dziennie. Trzeba mi
    mieszkanie odkurzyc, dzieciaka do przedszkola odprowadzic, smieci wyniesc,
    zarcie zrobic. Idziesz na to? Duzo nie zaplace, ale jaka satysfakcja
    bedzie.

    A tak na powaznie: to grupy ci sie pomylily.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl