PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pisanie prac, opracowań, tesktow marketingowych...

  • 1. Data: 2002-12-12 00:50:11
    Temat: Pisanie prac, opracowań, tesktow marketingowych...
    Od: "Serwis Studentów Akademik" <i...@N...akademik.edu.pl>

    Serwis http://akademik.edu.pl poszukuje osób, które potrafią dobrze pisać
    niewielkie opracowania o tematyce marketingu, zarządzania, bankowości,
    ekonomiki przedsiębiorczości, informatyki, politologii, socjologii i
    dziedzin pokrewnych.

    Zapewniamy stały dopływ tego typu zlecen na wykonywanie niewielkich
    opracowań (10-15 stron) w dobrych cenach,
    Wymagamy umiejętności pisania, konstruowania opracowań naukowych,
    posługiwania się literaturą i tworzenie opracowań na jej podstawie, nie zaś
    w wyniku kopiowania gotowych tekstów.
    Zapewniamy wynagrodzenie zależne od zlecenia w wysokości średnio 100-200 zł,
    dobry kontakt, płynne rozliczenia, dużą liczbę opracowan do wykonywania,
    jak też możliwosć podjęcia współpracy przy większych zadaniach....

    Osoby umiejące pisac i pragnące na tym zarabiać, na zasadzie stałego źródła
    utrzymania, czy też pracy dodatkowej proszone są o kontakt na adres
    i...@a...edu.pl

    Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do współpracy.

  • 2. Data: 2002-12-12 19:47:16
    Od: "Irena" <i...@p...onet.pl>

    Wstydzilibyście się!
    Bardzo utalentowana literacko, ale oburzona
    Irena

  • 3. Data: 2002-12-12 19:48:41
    Od: "Irena" <i...@p...onet.pl>

    Chyba, że źle zrozumiałam i nie świadczycie usług leniwym oszustom?

  • 4. Data: 2002-12-12 21:36:20
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Irena wrote:

    > Chyba, że źle zrozumiałam i nie świadczycie usług leniwym oszustom?

    Ja tam sie ciesze - chca placic to dobrze, nie chca pracowac to tym
    lepiej - oczywiscie dla mojego pokolenia :).

    Flyer

  • 5. Data: 2002-12-19 13:52:36
    Od: "<< Vulcano >>" <p...@t...pl>

    :
[...]

    A jak będą wykorzystane powyższe teksty? ;-)