PracaGrupypl.praca.dyskusje › kurde

  • 1. Data: 2002-12-12 00:06:54
    Temat: kurde
    Od: s...@p...net.pl

    www.kurde.pl

  • 2. Data: 2002-12-12 08:53:55
    Temat: Re: kurde
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    Użytkownik <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości
    news:5887.000006d1.3df7d31d@newsgate.onet.pl...
    > www.kurde.pl

    Obejzałem sobie ta stornę i nieżle sie przy tym wkurzyłem. Powód jeden ale
    zmultiplikowany:
    W dziale "nowości" jest pozycja "zycie admina" zaglądam i co widzę BOFH (lub
    POzPR jak kto woli), pocięty i skompilowany, spolszczony ale on ci to
    ("współczynnik zapożyczeń" na oko ponad 90). I ani słowa o S. P. Travagili -
    pomysłodawcy i autorze oryginału. Podobnie w całej stronie - teksty od lat
    krążoce po internecie powpisynie bez podawania źrodel -
    jednym słowem chamstwo i "wysysactwo" (że posłużę sie terminem ukutym przez
    Andrzej Vader).
    Humor humorem ale elementerna przyzwoitośc powinna obowiązywac wszystkich.
    Pozdrawiam
    Paweł