PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukam grafika - to nie ogloszenie › szukam grafika - to nie ogloszenie
  • Data: 2003-04-26 18:38:55
    Temat: szukam grafika - to nie ogloszenie
    Od: tinta <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od mniejwięcej roku szukam kogoś do współpracy lub pracy - zgłosiło się do
    mnie około 40 osób. Nie oferuję złotych gór bo wszyscy więdzą jak wygląda
    sytuacja w kraju, niemniej nie oferuję najgorszej płacy. Niestety żaden z
    tych "profesjonalnych" grafików nie był w stanie ukończyć zamówionej a
    prostej pracy. Ponieważ każda z tych 40 osób odmawiała wykonania pracy
    testowej za darmo za każdym razem musiałem jako zadanie dawać prace dla
    klientów - kończyło się to jak zwykle bałaganem, nieprzespanymi nocami i
    oddaniem pracy klientowi grubo po terminie. Czy ktoś ma pomysł w jaki
    sposób znaleźć kogoś kto ukończy podjętą pracę ?