PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukam grafika - to nie ogloszenie › Re: szukam grafika - to nie ogloszenie
  • Data: 2003-04-26 19:27:59
    Temat: Re: szukam grafika - to nie ogloszenie
    Od: tinta <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gruby wrote:

    > Praca testowa - hehe dobre - czego to ludzie w tym kraju nie wymysla.
    > Oczywiscie za te "prace testowa" nie placiles i po jej wykonaniu okazywalo
    > sie ze kandydat sie nie nadaje. 40 zamowien zrealizowanych po minimalnych
    > kosztach - gratuluje pomyslu, chyba tez tak zrobie. Oczywiscie
    > rozpatrujemy sytuacje czysto hipotetyczna, gdyz Polska to jak wszyscy
    > wiemy kraj uczciwych pracodawcow.

    Poczytaj i pomyśl dokładnie zanim napiszesz na temat mojego cwaniactwa. Nie
    mogę przyjąć do pracy kogoś którego pracy nie widziałem. Ja wiem ze
    portfolio to jedna sprawa a wykonanie roboty w solidnym terminie to inna
    rzecz - i Ty chyba też o tym wiesz. Wracając do prac testowych: Nigdy nie
    wykorzystałem żadnej testowej pracy w celach komercyjnych, a jeżeli
    wykorzystałem to za zezwoleniem autora oraz ustaloną wraz z nim zapłatą.
    Dodam jeszcze że zawsze, absolutnie zawsze zostawiam w stopce link do
    grafika wykonującego layout.
    Jak widzisz nie wszyscy są cwaniakami.