PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka jest stawka ...

  • 1. Data: 2002-05-24 18:01:13
    Temat: jaka jest stawka ...
    Od: "Dariusz Gocol" <d...@i...agh.edu.pl>

    dla lektora w reklamie radiowej za wizyte w studio (umowa zlecenie).
    Chcialem wyslac swoja oferte na ogloszenie i prosza tam
    o oczekiwania finansowe, czy moglby mi ktos cos poradzic ?
    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2002-05-27 06:58:43
    Temat: Re: jaka jest stawka ...
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Dariusz Gocol" <d...@i...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chcialem wyslac swoja oferte na ogloszenie i prosza tam
    > o oczekiwania finansowe, czy moglby mi ktos cos poradzic ?

    kiedys robilem prezentacje multimedialna.... lektorem byl nijaki
    fronczewski piotr, za strone maszynopisu wzial 4000, zajelo mu to ok godz...

    pozdr. Marcin

  • 3. Data: 2002-05-27 09:50:22
    Od: "Dariusz Gocol" <d...@i...agh.edu.pl>

    "Flashmaster" <f...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > >
    > kiedys robilem prezentacje multimedialna.... lektorem byl nijaki
    > fronczewski piotr, za strone maszynopisu wzial 4000, zajelo mu to ok
    To ja chyba tez tyle sobie zazycze :)
    Dzieki za pomoc.
    Pozdrawiam
    Darek