PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak w UNII EUROPEJSKIEJ bedzie z karencja?

  • 1. Data: 2004-01-22 02:40:54
    Temat: Jak w UNII EUROPEJSKIEJ bedzie z karencja?
    Od: "wc" <w...@p...fm>

    mój ojciec pracowal na exporcie w niemczech 4 lata.Zgodnie z obowiazujacymi
    przepisami teraz ma siedziec w kraju 2 lata (nie wolno mu pracowac na terenie
    niemiec).Czy ktos z szanownych grupowiczów orientuje sie czy sytuacja zmieni
    sie po wejsciu do EU?

    pozdrawiam WhiteCrow

  • 2. Data: 2004-01-22 13:39:49
    Temat: Re: Jak w UNII EUROPEJSKIEJ bedzie z karencja?
    Od: "Lord_Bestia" <l...@o...pl>

> [...]
    terenie
    > niemiec).Czy ktos z szanownych grupowiczów orientuje sie czy sytuacja

    nic sie nie zmieni. Niemcy i Austria były inicjatorami tzw. okresów
    przejściowych w rozdziale negocjacyjnym "swobodny przepływ osób" i systemu
    2+3+2

    --
    Pozdrawiam,

    L e s z e k