PracaGrupypl.praca.dyskusje › szkolenie bhp w niedziele??

  • 1. Data: 2004-01-08 18:14:58
    Temat: szkolenie bhp w niedziele??
    Od: "aga" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    juz po raz drugi moja firma organizuje mi szkolenie bhp z niedziele (to
    pierwsze bylo przy zatrudnieniu, to drugie po pol roku, podobno znowu
    obowiazkowe). Czy maja takie prawo, zeby sciagac pracownikow z calej Polski do
    Wwy na 13.00 w niedziele?? Dla mnie oznacza to jeszcze 4godzinny dojazd w jedna
    strone...
    Do kogo mam sie zwrocic (oprocz swoich szefow), zeby wiecej nie zabierali nam
    ustawowo wolnego dnia? Jestesmy banda przedstawicieli wiec normowany czas pracy
    nas nie obowiazuje, ale wykorzystuja nas maksymalnie :-(
    pozdrawiam
    aga (ktora nie wyspi sie w niedziele...)