PracaGrupypl.praca.dyskusje › szkolenia i lojalki

  • 11. Data: 2006-07-08 20:15:10
    Temat: Re: szkolenia i lojalki
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Diego napisał(a):
    > właśnie z tymi kserokopiami jest tak że zgodnie z obecnie ob.prawem
    > oryginały powinny "muszą" być w kadrach ...

    Prosze o paragraf ktory o tym mowi

    > certyfikat może być imienny ale jest własnością firmy jeśli firma za niego
    > zapłaciała ... tak zamo z uprawnieniami np. jesli jestes elektrykiem i na
    > koszt firmy zdobylem uprawnienia SEP to w razie kontroli kontroler zarząda
    > dokumentu od firmy a nie od pracownika ... i to firma poniesie konsekwencje
    > a nie pracownik (pracownik poniesie je , ale juz nieoficjalnie :) )

    Chyba jestes teoretykiem. Tak sie sklada ze moj ojciec ma uprawnienia
    sepowskie, pracuje w duzej firmie gdzie przepisy musza byc przestrzegane
    i zapewniam Cie ze oryginal ma On a nie kadrowa

    > to że pracownik dostaje coś do ręki to niedopatrzenie kadrowgo ... w durzych
    > przedsiębiorstwach państwowych pilnuje się tego z zasady ... firmy
    > szkoleniowe dają papier firmie która opłaca rachunki ... a w małych firmach
    > gdzie kadrami zajmuje się np. właściciel zdarza się że papier trafia do
    > pracownika ... ale puzniej nie można miećdo niego pretensjii że sobie z nim
    > poszedł ;)

    Ja sam pracuje w baaardzo duzej instytucji ogolnokrajowej, bardzo
    rygorystycznie patrzacej na przepisy w szczegolnosci w relacjach
    pracownik-firma i wszystkie poswiadczenia/certyfikaty szkolenia dostaje
    zawsze pracownik do reki.

    Mysle ze mylisz tu pojecia certyfikatu pracownika i certyfikatu dla
    firmy. W branzy IT czesto jest tak ze jesli chcesz miec status
    certyfikowanego partnera np Microsoftu z zakresu pisania oprogramowania
    to pracownicy sa poddawani serii szkolen i egzaminow gdzie w efekcie
    koncowym dostaja certyfikaty imienne a firma dostaje certyfikat na siebie.

    pzdr
    robbi

    p.s.
    popracuj nad 2 sprawami
    - cytowanie
    - znajomosc pisowni pewnych standardowych polskich slow

  • 12. Data: 2006-07-09 22:46:13
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Diego" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > jeśli ktoś dostał dowód odbycia szkolenia fundowanego przez firmę ... to
    > doradzam sobie go schować i oddać w kadrach ksero :)

    Czyli jak firma wysle pracownika np na kurs prawa jazdy na samochody
    ciezarowe to pracownik dostaje ksero a oryginal
    laduje w kadrach?

    pzdr