PracaGrupypl.praca.dyskusje › szkolenia BHP

  • 1. Data: 2002-04-01 10:48:00
    Temat: szkolenia BHP
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Witam Szanownych Grupowiczow

    Czy jako pracodawca mam obowiazek kierowania osob z ktorymi podpisuje umowe
    zlecenie/o dzielo na szkolenia BHP? Jesli tak, to z jakich aktow prawnych ow
    obowiazek wynika. Wiem, ze taki obowiazek istnieje dla prawcownikow
    zatrudnianych na podstawie umowy o prace...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2002-05-19 06:44:47
    Temat: Re: szkolenia BHP
    Od: <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > obowiazek wynika. Wiem, ze taki obowiazek istnieje dla prawcownikow
    > zatrudnianych na podstawie umowy o prace...

    Nie masz takiego obowiazku. Muszisz zapznać te osoby ze spaecyfika pracy
    przeprowadzić instruktaż na stanowisku pracy.