PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam pracy za granica

  • 1. Data: 2002-04-01 08:25:46
    Temat: Szukam pracy za granica
    Od: "Adam Kurnicki" <m...@p...onet.pl>

    Chcialbym wyjechac gdzies za granice w wakacje (zachodnia europa) dorobic
    troche czy moze mi ktos powiedziec gdzie i jak takiej pracy szukac?
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2002-04-02 01:01:34
    Temat: Re: Szukam pracy za granica
    Od: "PhoeniX" <p...@i...net.pl>

    dolaczam sie do prosby

  • 3. Data: 2002-04-02 06:24:53
    Od: "DyzioS" <d...@p...onet.pl>

    > dolaczam sie do prosby

    Ja moge powiedziec (z doswiadczenia brata) jak jest we Włoszech:
    1. Jak masz Włocha gdzie bedziesz pracował to masz już pewną robotę - wysyła
    się mu ksero paszportu a on za jakieś dwa miesiące(!!) przysyła potwierdzone
    w policji zaproszenie które zanosisz do konsulatu Włoch tam wbiją wizę
    pracowniczą na 6mies i możesz jechać, tylko na miejscu trzeba zameldować się
    na policję ze jesteś i tyle - jak nie zrobisz to mogą wyrzucić z kraju a
    niedopełnienie obowiązku wizowego.
    2. W przeciwnym wypadku to jest b. trudno bo się boją zatrudniać (duże kary)
    ale można się podobno zaczepić do kogoś kto ma już takową wize i jechać jako
    "pomoc" i wtedy masz szanse na robotę - odradzam jazde w ciemno bo może
    okazać się ze tylko stracisz forse na przejazd i tyle.

  • 4. Data: 2002-04-02 06:28:51
    Od: "bud" <v...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Kurnicki" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chcialbym wyjechac gdzies za granice w wakacje (zachodnia europa) dorobic
    > troche czy moze mi ktos powiedziec gdzie i jak takiej pracy szukac?
    > Pozdrowienia

    Wsiąść w "malucha" zabrać śpiwór, konserwy i zupy w proszku i pytac w kazdej wsi.

  • 5. Data: 2002-04-02 07:21:55
    Od: "Shane McGowan" <m...@h...com>

    W Irlandii - jedziesz do Dublina lub Galway, i pytasz po pubach. Jezeli
    pojedziesz w czerwcu, to powinienes cos znalezc dosc latwo. Stawki - ok. 6
    EUR/h, plus napiwki. Wielka zaleta tego kraju - nie ma praktycznie zadnych
    inspekcji pracy, szanse ze cie zlapia - rowne zero.

    Pozdr.,

    Krz