PracaGrupypl.praca.dyskusje › szkodliwe pomocy

  • 1. Data: 2003-02-05 06:19:58
    Temat: szkodliwe pomocy
    Od: "Gregory" <g...@k...com.pl>

    jak to jest z tym szkodliwym?
    Pracuje na stanowisku informatyka i z tego co wiem pracuje po 7 - 11 godzin
    przed monitorami. I teraz gdy dochodzi do wypelnienia druku na szkodliwe
    czasami mi wypada po 150 - 200 godzin.
    Ostatnio uslyszalem od swojego "kierownictwa", że dorabiac sobie to mozna,
    ale na czyms innym - i nie podpisuja.
    Krew mnie zalewa, bo kobieciny, ktore nie potrafia odpalic rano sprzetu
    dzien w dzien wpisuja sobie minimalne 4 godziny. Pomijajac naszego BHP-owca,
    ktory siedzi w zwiazkach i nawet nie mysli, zeby sie wychylic.

    Jak dac sobie z tym fantem rade? Przeciez nie wygralem oczu na loterii......

  • 2. Data: 2003-02-05 13:03:21
    Temat: Re: szkodliwe pomocy
    Od: "yeene" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gregory" <g...@k...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    BHP-owca,
    > Jak dac sobie z tym fantem rade? Przeciez nie wygralem oczu na

    Idź do okulisty niech wyda opinię o stanie wzroku dla pracodawcy i
    zaleceniach dot . pracy przy kompie. Kup sobie okulary.
    Faktura dla pracodawcy za okulary i wizyte :-))).