PracaGrupypl.praca.dyskusje › kursy CISCO

  • 1. Data: 2003-02-04 21:53:26
    Temat: kursy CISCO
    Od: "gburek" <m...@i...pl>

    witam,

    orientuje sie ktos czy warto robic i co na rynku pracy daja kursy CISCO (np.
    CCNA)?

  • 2. Data: 2003-02-04 21:56:48
    Temat: Re: kursy CISCO
    Od: "RoBaL" <b...@i...com>

    > orientuje sie ktos czy warto robic i co na rynku pracy daja kursy CISCO
    (np.
    > CCNA)?

    Jak Cie na to stac to napewno warto. U nas niestety jest bardziej wazne
    doswiadczenie niz "podejscie do nauki", takze trudno powiedziec. Wszystko
    zalezy od pracodawcy.
    Ja powiem cos od siebie:
    Jakbym mial kase to napewno bym sie tam wybral ale tylko ze wzgledu na
    papierek (tak samo jak na studia podyplomowe lub zaoczne).
    Napewno bedziesz mial co umiescic w CV jesli zdasz egzamin. O wiedzy
    teoretycznej nie wspominam bo to juz zalezy od ludzi. Czasem ludzie bez CCNA
    wiedza wiecej niz osoby po tymze egzaminie.

    Pozdr
    RoBaL

  • 3. Data: 2003-02-05 00:11:19
    Od: Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

    Użytkownik gburek napisał:
    > witam,
    >
    > orientuje sie ktos czy warto robic i co na rynku pracy daja kursy CISCO (np.
    > CCNA)?

    Czesc,

    Jesli poszukujesz pracy tam gdzie ten dokument jest wazny i stac Ciebie
    na kurs i egzaminy to czemu nie ?? Pamietaj jednak ze to dosc waska
    specjalnosc informatyczna. Mam nadzieje, ze wiesz co to dokladnie jest i
    nie ulegasz marketingowi Cisco ? :)

    Pozdrawiam,
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

  • 4. Data: 2003-02-05 06:35:24
    Temat: Czy trudno zdać na CCNA?
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Wiem, że dokładnej odpowiedzi nie ma, ale może ktoś mniej więcej potrafi
    określić jaki procent absolwentów Akademii Cisco zdaje? Czy poziom polskich
    Akademii Cisco jest zgrubsza podobny, czy są duże różnice?

  • 5. Data: 2003-02-05 08:44:18
    Od: Ireneusz Pełech <i...@c...com.pl>

> [...]
    > teoretycznej nie wspominam bo to juz zalezy od ludzi. Czasem ludzie bez CCNA
    > wiedza wiecej niz osoby po tymze egzaminie.

    Zgodze sie z przedmowca. Ja mam zrobionych kilka kursow, ale bez
    egzaminow, bo za to juz musialbym placic sam, a mnie na to nie zbyt stac.
    Po drugie jak ma sie dostep do materialow dydaktycznych cisco i
    routerow, to jesli nie zalezy ci na papierku tylko na umiejetnosciach,
    to spokojnie mozesz sobie odpuscic taki kurs.
    Moje kursy trwaly caly miesiac, intensywnego siedzenia i przerabiania
    strona po stronie podrecznika dostarczonego przez cisco. Ale jak tak
    teraz patrze, to prawdopodobnie spokojnie, gdybym mial wczesniej te
    ksiazki i dostep do routerow poradzil bym sobie sam.

    --
    Pozdrowka
    Monsoft

    ->Atari Internet Magazyn <-