PracaGrupypl.praca.dyskusjeszkodliwe pomocy › szkodliwe pomocy
  • Data: 2003-02-05 06:19:58
    Temat: szkodliwe pomocy
    Od: "Gregory" <g...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jak to jest z tym szkodliwym?
    Pracuje na stanowisku informatyka i z tego co wiem pracuje po 7 - 11 godzin
    przed monitorami. I teraz gdy dochodzi do wypelnienia druku na szkodliwe
    czasami mi wypada po 150 - 200 godzin.
    Ostatnio uslyszalem od swojego "kierownictwa", że dorabiac sobie to mozna,
    ale na czyms innym - i nie podpisuja.
    Krew mnie zalewa, bo kobieciny, ktore nie potrafia odpalic rano sprzetu
    dzien w dzien wpisuja sobie minimalne 4 godziny. Pomijajac naszego BHP-owca,
    ktory siedzi w zwiazkach i nawet nie mysli, zeby sie wychylic.

    Jak dac sobie z tym fantem rade? Przeciez nie wygralem oczu na loterii......