PracaGrupypl.praca.dyskusje › studia podyplomowe - dylemat co wybrac ?

  • 1. Data: 2002-01-04 12:40:05
    Temat: studia podyplomowe - dylemat co wybrac ?
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Witam,

    Jestem po studiach informatycznych i mam zamiar wybrac sie na studia
    podyplomowe. Mam teraz dylemat jakie studia podyplomowe wybrac, czy isc
    dalej na studia zwiazane z informatyka ( internet itp ) czy moze wybrac sie
    na studia ekonomiczne ( bankowsc i finanse itp ), ktore moga byc takze
    uzupelnieniem wiedzy ale w innym zakresie ( informatyka w finansach ?! ).

    Jakie jest zdanie ludzi z duzym doswiadczeniem. Czy byc monotematycznym (
    tylko Informatyka ) czy moze razem Ekonomia i Informatyka to nie takie zle
    rozwiazanie ?

    Co wybrac i na co wydac pieniadze to trudna sztuka.

    dzieki za wszystkie odpowiedzi

    Janet,
    j...@v...gate.pl

  • 2. Data: 2002-01-04 12:48:44
    Temat: Re: studia podyplomowe - dylemat co wybrac ?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 4 Jan 2002 13:40:05 +0100, "Janet" <j...@v...gate.pl> wklepał(-a):

    >Jakie jest zdanie ludzi z duzym doswiadczeniem. Czy byc monotematycznym (
    >tylko Informatyka ) czy moze razem Ekonomia i Informatyka to nie takie zle
    >rozwiazanie ?

    IMHO lepszym rozwiązaniem będzie finanse i księgowość lub coś podobnego. Takiej
    osobie łatwiej znaleźć pracę, chociażby jako programista aplikacji
    finansowo-księgowych, analityk w banku itp.

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 3. Data: 2002-01-04 14:38:11
    Od: "Max" <M...@p...onet.pl>

    Sugerowalbym praktyke w jakiejs firmie informatycznej zamiast (lub obok)
    dodatkowego
    ksztalcenia. Pracuje juz w trzeciej firmie z kolei (w tym rowniez za
    granica) i jedyne
    pytanie jakie otrzymalem na temat szkoly to to czy mam wyzsze wyksztalcenie
    (nie pytano
    nawet czy informatyczne ????). Natomiast na temat zdobytego doswiadczenia
    wypytywano
    mnie na poziomie szczegolow technicznych przyjetych rozwiazan i dlaczego
    tak, a nie inaczej.
    Najtrudniej zdobyc pierwsze doswiadczenie i nie wiele sie wtedy zarabia -
    ale to chyba
    najlepsza inwestycja (moze byc potrzebne dodatkowe zrodlo utrzymania w
    poczatkowym
    okresie "kariery zawodowej").
    Biorac pod uwage postepujaca recesje w IT i wynikajaca z tego coraz
    silniejsza
    konkurecje na rynku pracy - doswiadczenie moze stac sie jedyna karta
    przetagowa w
    przyszlej walce o prace.

    podrawiam, m.

  • 4. Data: 2002-01-08 15:56:51
    Od: Wojtek Chojnacki <c...@s...pl>

    Z tym stwierdzeniem się zgadzam w 100%.
    Sam szukajšc pracy byłem wypytywany o doświadczenie.
    Również gdy zatrudniam pracownika to najważniejsze jest dla mnie jego
    doświadczenie.

    Pozdrawiam,
    Wojciech Chojnacki
    mailto:c...@s...pl
    http://php.spinacz.pl

  • 5. Data: 2002-01-08 16:19:38
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    A co szkodzi i pracowac i studiowac. Studia podyplomowe sa chyba i tak
    zaoczne. Wiec weekendami spokojnie mozna zdo byc wiedze, a w tygodniu
    doswiadczenie. Nie???
    A jak zaczniesz nowe studia (ta ekonomie) to za pare lat bedziesz mial
    drugi zawod, i bedziesz mial wiekszy wybor na rynku pracy.

    Zle mysle ???

    Pawel