PracaGrupypl.praca.dyskusjestudia podyplomowe - dylemat co wybrac ? › studia podyplomowe - dylemat co wybrac ?
    From: "Janet" <j...@v...gate.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: studia podyplomowe - dylemat co wybrac ?
    Date: Fri, 4 Jan 2002 13:40:05 +0100

    Witam,

    Jestem po studiach informatycznych i mam zamiar wybrac sie na studia
    podyplomowe. Mam teraz dylemat jakie studia podyplomowe wybrac, czy isc
    dalej na studia zwiazane z informatyka ( internet itp ) czy moze wybrac sie
    na studia ekonomiczne ( bankowsc i finanse itp ), ktore moga byc takze
    uzupelnieniem wiedzy ale w innym zakresie ( informatyka w finansach ?! ).

    Jakie jest zdanie ludzi z duzym doswiadczeniem. Czy byc monotematycznym (
    tylko Informatyka ) czy moze razem Ekonomia i Informatyka to nie takie zle
    rozwiazanie ?

    Co wybrac i na co wydac pieniadze to trudna sztuka.

    dzieki za wszystkie odpowiedzi

    Janet,
    j...@v...gate.pl