PracaGrupypl.praca.dyskusjestudia podyplomowe - dylemat co wybrac ? › Re: studia podyplomowe - dylemat co wybrac ?
    From: "Max" <M...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: studia podyplomowe - dylemat co wybrac ?
    Date: Fri, 4 Jan 2002 14:38:11 -0000
    Sender: m...@p...onet.pl@216.116.57.212

    Sugerowalbym praktyke w jakiejs firmie informatycznej zamiast (lub obok)
    dodatkowego
    ksztalcenia. Pracuje juz w trzeciej firmie z kolei (w tym rowniez za
    granica) i jedyne
    pytanie jakie otrzymalem na temat szkoly to to czy mam wyzsze wyksztalcenie
    (nie pytano
    nawet czy informatyczne ????). Natomiast na temat zdobytego doswiadczenia
    wypytywano
    mnie na poziomie szczegolow technicznych przyjetych rozwiazan i dlaczego
    tak, a nie inaczej.
    Najtrudniej zdobyc pierwsze doswiadczenie i nie wiele sie wtedy zarabia -
    ale to chyba
    najlepsza inwestycja (moze byc potrzebne dodatkowe zrodlo utrzymania w
    poczatkowym
    okresie "kariery zawodowej").
    Biorac pod uwage postepujaca recesje w IT i wynikajaca z tego coraz
    silniejsza
    konkurecje na rynku pracy - doswiadczenie moze stac sie jedyna karta
    przetagowa w
    przyszlej walce o prace.

    podrawiam, m.