PracaGrupypl.praca.dyskusje › studia podyplomowe na SGH

  • 1. Data: 2002-01-04 11:04:25
    Temat: studia podyplomowe na SGH
    Od: "promyczek" <p...@p...com>

    Witam wszystkich serdecznie,
    chciałabym zasięgnąc opinii wśród uczestników grupy: jak sądzicie, jakie są
    szanese na zmianę pracy po skończeniu studiów podyplomowych na SGH. Chodzi
    mi konkretnie o studia z zakresu rachunkowości lub podatków. Dodam, że
    jestem już absolwentką studiów ekonomicznych oraz liceum ekonomicznego.
    Zastanawiam się, czy te studia zwiększą moje szanse na znalezienie pracy w
    ksiegowości (lub w finansach). Próbuję zmienić pracę już od jakiegoś czasu,
    ale bez rezultatu. Obecnie w ramach wykonywanego zawodu zajmuję się m.in.
    uproszczoną ewidencją kosztów i sprawozdawczością finansową, ale nie wynika
    to bezpośrednio z zajmowanego stanowiska (więc teoretycznei nie mam
    doświadczenia zawodowego w tym zakresie)
    Jakie są Wasze opinie na ten temat?
    Czekam z niecierpliwością na wszelkie uwagi.
    Dzięki i pozdrawiam.