PracaGrupypl.praca.dyskusje › staż w EFS

  • 1. Data: 2004-10-04 17:49:08
    Temat: staż w EFS
    Od: "Arek Wojdyło" <a...@i...pl>

    Witam.
    Czy ktoś z grupowiczów miał do czynienia ze stażem organizowanym przez Urząd
    Pracy pod nazwą programu Europejski Fundusz Społeczny?
    Chodzi mi głównie o przypadek gdy:
    Kończę 3-miesięczny staż 19.10. Jednak nadażyła się okazja przedłużenia
    stażu o kolejne 2-miesiące.
    Ale... prawdopodobnie na początku listopada (przepracowane około pół
    miesiąca a nie dwa) wyjeżdżam do pracy (nazwijmy to wyjazdem za granicę).
    Czy ktoś orientuje się czy są jakieś konsekwencje z tego tytułu. Pytałem w
    urzędzie pracy, jednak tam zdania podzielone. Jedna pani mówi, że musi być
    umowa o pracę dopiero wtedy można "zwolnić kogoś ze stażu", inna natomiast,
    że można sobie zrezygnować w każdej chwili,zachowując oczywiście pewien
    okres wypowiedzenia?
    Bardzo dziękuję za info w tej sprawie. Przeglądałem stronkę EFS jednak nie
    znalazłem odpowiednich paragrafów.
    Arek Wojdyło

  • 2. Data: 2004-10-04 20:40:47
    Temat: Re: staż w EFS
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > okres wypowiedzenia?
    > Bardzo dziękuję za info w tej sprawie. Przeglądałem stronkę EFS jednak nie

    witam,
    EFS EFesem, a zasady stażu te same.Możesz przerwać staż bez żadnych
    konsekwencji na przedstawiając umowe o pracę. Jeśli chcesz przerwac staz i
    wyjechac: po prostu mówisz pracodawcy i PUpowi, zwracasz tylko koszt badań
    lekarskich. I tyle filozofii.
    pozdr
    magda