PracaGrupypl.praca.dyskusje › ekolg szuka pracy w Krakowie

  • 1. Data: 2004-10-04 11:35:29
    Temat: ekolg szuka pracy w Krakowie
    Od: "Waldemar Załęcki" <t...@w...pl>

    Jestem absolwentem studiów ochrona środowiska na Uniwesytecie Jagiellońskim.
    Szukam pracy w branży na terenie Krakowa.Tel 692-673-790

  • 2. Data: 2004-10-04 12:31:59
    Temat: Re: ekolg szuka pracy w Krakowie
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    > Jestem absolwentem studiów ochrona środowiska na Uniwesytecie
    Jagiellońskim.
    > Szukam pracy w branży na terenie Krakowa.Tel 692-673-790

    Na pl.sci.biologia nazywa sie pan Marek Augustynski, na pl.praca.ofrtowana -
    Waldemar Załęcki....
    Bardzo profrsjonalne podejście do szukania pracy......
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2004-10-04 17:54:45
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Pawel A. w news:cjrfvr$in5$1@srv.cyf-kr.edu.pl napisał(a):

    > Na pl.sci.biologia nazywa sie pan Marek Augustynski,
    > na pl.praca.ofrtowana - Waldemar Załęcki....
    > Bardzo profrsjonalne podejście do szukania pracy......

    To dla tych, którzy piszą "ja przynajmniej mam odwagę podpisać się imieniem
    i nazwiskiem, a ty?" ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 4. Data: 2004-10-04 19:02:37
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Greg" <o...@o...op.pl> napisał w wiadomości

    > To dla tych, którzy piszą "ja przynajmniej mam odwagę podpisać się
    imieniem
    > i nazwiskiem, a ty?" ;-)

    To zwyczaj, z czasow, kiedy do komputerow mieli dostep ludzie albo
    wyksztalceni albo bogaci.

    W czasach w ktorych komputer kupuje sie dziecku na I-sza komunie, a rok
    pozniej na pracy-technice bachor wlasnorecznie wykonuje kij bejsbolowy, to
    letki anachronizm...

    szomiz
    --
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 5. Data: 2004-10-04 19:02:41
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

  • 6. Data: 2004-10-04 19:43:05
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    szomiz w news:cjs6ol$m9o$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > W czasach w ktorych komputer kupuje sie dziecku na I-sza komunie,
    > a rok pozniej na pracy-technice bachor wlasnorecznie wykonuje kij
    > bejsbolowy, to letki anachronizm...

    Nie mam nic przeciwko podpisywaniu się imieniem i nazwiskiem. Dziwię się
    jednak tym, którzy na tej podstawie oceniają człowieka. Ja osobiście wolę
    koncentrować się na tekście. W sumie dosyć często nawet nie patrzę w pole
    nadawcy, czy na podpis ;-)

    pozdrawiam
    Greg