PracaGrupypl.praca.dyskusje › kto pomoże - bardzo pilne

  • 1. Data: 2004-10-04 13:34:25
    Temat: kto pomoże - bardzo pilne
    Od: m...@p...onet.pl

    bardzo pilnie potrzebuję pomocy osoby kompetentnej - do czwartku mam termin
    złozenia pozwu do sądu pracy z tytułu zwolnienia z pracy niezgodnego z prawem.
    nie wiem jak napisać pozew - bardzo proszę o pomoc. mam czwórkę dzieci i
    zobowiązania wobec nich - lekcje jęz. angielskiego, prywatna poradnia
    psychologiczna dla syna, jednak nikt w firmie nie liczył się z moimi potrzebami.

    wszystkie szczegóły udostępnie na priva

    z góry b. dziękuję
    magdalena

  • 2. Data: 2004-10-04 17:04:08
    Temat: Re: kto pomoże - bardzo pilne
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

> [...]
    > zobowiązania wobec nich - lekcje jęz. angielskiego, prywatna poradnia
    > psychologiczna dla syna, jednak nikt w firmie nie liczył się z moimi

    Polecam stronę www.prawo.hoga.pl
    Sa tam wzory, w tym równiez ten o który chodzi.

    Pozdrawiam
    Michał
    PS. W razie problemów proszę na prv.

  • 3. Data: 2004-10-04 17:43:27
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 4 Oct 2004 15:34:25 +0200, m...@p...onet.pl
    zakodował:

    >bardzo pilnie potrzebuję pomocy osoby kompetentnej

    pip.gov.pl - ale z tą kompetencją to bywa różnie.

    >psychologiczna dla syna, jednak nikt w firmie nie liczył się z moimi potrzebami.

    A czemu miałby się liczyć? Sprzedajesz pracodawcy swoją pracę - co go
    obchodzą Twoje potrzeby?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded