PracaGrupypl.praca.dyskusje › staż roczny

  • 1. Data: 2003-03-30 09:41:49
    Temat: staż roczny
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    MOje pytanko związane jest ze stażem. Jestem absolwentka i firma chce ze mna
    podpisac staz roczny (oczywiscie przez urzad pracy). Wynagrodzenie jest
    bardzo marne i tu moje pytanie czy taki staz można w każdej chwili zerwac?
    (w razie gdybym znalazla lepsza oferte pracy)? Nie wiem jaka to jest forma
    zatrudnienia ale pewno umowa zlecenie? (wiem ze umowe zlecenie mozna
    rozwiazac w kazdym czasie)Napiszcie jesli wiecie jak to jest?
    Aga

  • 2. Data: 2003-03-31 07:58:34
    Temat: Re: staż roczny
    Od: "schizorenia" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Aga" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zatrudnienia ale pewno umowa zlecenie? (wiem ze umowe zlecenie mozna
    > rozwiazac w kazdym czasie)Napiszcie jesli wiecie jak to jest?

    ----------
    Agnieszko,

    jesli staz odbywasz z urzedu pracy to mozesz go przerwac w przypadku
    podjecia pracy bez zadnych konsekwencji.dowiedz sie jeszcze dokladnie w UP
    dla pewnosci.
    wynagrodzenie jst marne, wiem, zasilek :( ale ten okres liczy Ci sie do
    emerytury, masz oplacane wszystkie skladki, tylko do przyszlego urlopu okres
    stazu nie bedzie uwzgledniany.

    pozdrawiam

    renia-tez stazystka :)

  • 3. Data: 2003-03-31 08:01:27