PracaGrupypl.praca.dyskusje › [staż] nic nie wiem

  • 1. Data: 2004-01-26 23:38:50
    Temat: [staż] nic nie wiem
    Od: Lolek <l...@w...pl>

    Za kilka miesięcy kończę studia, i będę musiał rozejrzeć się za jakąś
    pracą/stażem ewentualnie praktykami. Tak naprawdę to nie wiem co
    chciałbym robić kończę ekonomie i informatykę spec. tech. baz danych
    poza tym robie CCNA. Ale od czego zacząć do jakiego działu mam się
    ubiegać o staż/prace na jakie stanowisko, za jakie pieniądze, tego
    zupełnie nie wiem? Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2004-01-27 10:13:05
    Temat: Re: [staż] nic nie wiem
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Lolek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Za kilka miesięcy kończę studia, i będę musiał rozejrzeć się za jakąś
    > pracą/stażem ewentualnie praktykami. Tak naprawdę to nie wiem co
    > chciałbym robić

    To nic nie rób i idz na bezrobocie. Takich niedouczonych magistrów jest
    multum.
    Jak nie bedziesz mial sily przebicia to zdechniesz z glodu pod płotem.

    --
    SQLwysyn

  • 3. Data: 2004-01-27 10:50:09
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-01-27 00:38, Użytkownik Lolek napisał:

    > Za kilka miesięcy kończę studia, i będę musiał rozejrzeć się za jakąś
    musiał????
    ja sam chciałem w ubiegłe wakacje chodzić na nadobowiązkowe praktyki.
    Teraz sam chciałem pracować i udało mi się - mimo że studiuję dziennie.

    Jest przysłowie - z niewolnika nie ma robotnika

    > pracą/stażem ewentualnie praktykami. Tak naprawdę to nie wiem co
    > chciałbym robić kończę ekonomie i informatykę spec. tech. baz danych

    jeśli nie wiesz co chciałbyś robić, to znaczy że na niczym się nie
    znasz. W takim wypadku nie wróżę Ci sukcesów przy szukaniu pracy

    > poza tym robie CCNA. Ale od czego zacząć do jakiego działu mam się
    po co robisz CCNA? Ładujesz masę kasy w coś, co może Ci się nie przydać
    - przecież sam nie wiesz co chcesz robić.

    > ubiegać o staż/prace na jakie stanowisko, za jakie pieniądze, tego
    > zupełnie nie wiem? Proszę o pomoc.

    możesz ubiegać się o każde stanowisko, ale co z tego wyniknie, to już
    inna sprawa.

    Czytając to co napisałeś, to nie zatrudniłbym Cię nigdy (gdybym był
    pracodawcą).

    --
    Witiia

  • 4. Data: 2004-01-27 11:36:23
    Od: Lolek <l...@w...pl>

    Użytkownik Witiia napisał:

    > musiał????

    czy praca to przyjemność? no chyba ze się robi to co się lubi i pracuje
    się z ludźmi przyjaźnie nastawionymi do ciebie. Pracowałem dorywczo w
    paru miejscach i jakoś nie jestem zachwycony. Mam złe doświadczenia.

    > ja sam chciałem w ubiegłe wakacje chodzić na nadobowiązkowe praktyki.
    > Teraz sam chciałem pracować i udało mi się - mimo że studiuję dziennie.
    >
    > Jest przysłowie - z niewolnika nie ma robotnika

    tak masz racje nawet nie pomyślałem ze mógł bym pracować za darmo.

    > jeśli nie wiesz co chciałbyś robić, to znaczy że na niczym się nie
    > znasz. W takim wypadku nie wróżę Ci sukcesów przy szukaniu pracy

    Napewno tak jest, wiem o tym ze na niczym się nie znam, Nawet studia na
    dwóch kierunkach nic mi nie dały. No może troszeczkę się znam na
    oracle'u i tworzeniu baz danych, bo (nie na zajęciach) siedzę nad tym
    dniami i nocami.

    > po co robisz CCNA? Ładujesz masę kasy w coś, co może Ci się nie przydać
    > - przecież sam nie wiesz co chcesz robić.

    Dla mnie jest to podstawowa wiedza jaką informatyk powinien mieć.
    później można sie specjalizować (W USA program ten przerabiają w liceum.)

    > możesz ubiegać się o każde stanowisko, ale co z tego wyniknie, to już
    > inna sprawa.
    >
    > Czytając to co napisałeś, to nie zatrudniłbym Cię nigdy (gdybym był
    > pracodawcą).

    spodziewałem się paru wskazówek, rad, wskazania procedur i praktyk
    rządzących w firmach, ścieżek kariery. Niestety trochę się rozczarowałem
    po waszych odpowiedziach.

  • 5. Data: 2004-01-27 11:47:55
    Od: Lolek <l...@w...pl>

    > spodziewałem się paru wskazówek, rad, wskazania procedur i praktyk
    > rządzących w firmach, ścieżek kariery. Niestety trochę się rozczarowałem
    > po waszych odpowiedziach.

    Przecież nie będę wysyłał mojej aplikacji do każdej firmy i odpowiadał
    na każde ogłoszenie. to niema sensu. Ubiegać się o prace np: w
    administracji jako księgowy, a tak naprawdę to chciało by się pracować
    jako informatyk w dużej firmie.
    dlatego potrzebuje kilku wskazówek od czego mam zacząć

  • 6. Data: 2004-01-27 11:50:01
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-01-27 12:47, Użytkownik Lolek napisał:

> [...]
    > jako informatyk w dużej firmie.
    > dlatego potrzebuje kilku wskazówek od czego mam zacząć

    po prostu czytaj ogłoszenia i wysyłaj swoje CV. Zacznij chodzić po
    firmach w których chciałbyś pracować, może uda Ci się porozmawiać z
    szefem albo z kimś od kadr...
    Nikt tego wszystkiego za Ciebie nie zrobi. Nikt nie da Ci wskazówki jak
    masz zacząć, skoro Ty sam nawet nie wiesz co chciałbyś robić.

    --
    Witiia

  • 7. Data: 2004-01-27 11:57:14
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > Dla mnie jest to podstawowa wiedza jaką informatyk powinien mieć.

    mylisz sie. ja dopiero przed chwila spojrzawszy w google dowiedzialem sie co
    to jest 'ccna'. a w branzy it pracuje od kilku lat.

    wojtek

  • 8. Data: 2004-01-27 12:08:01
    Temat: Re: [sta+] nic nie wiem
    Od: Lolek <l...@w...pl>

    Użytkownik Wojciech Jakˇbczyk napisał:

    > mylisz sie. ja dopiero przed chwila spojrzawszy w google dowiedzialem sie co
    > to jest 'ccna'. a w branzy it pracuje od kilku lat.

    Associate

  • 9. Data: 2004-01-27 12:10:53
    Od: Lolek <l...@w...pl>

    Użytkownik Wojciech Jakˇbczyk napisał:

    > mylisz sie. ja dopiero przed chwila spojrzawszy w google dowiedzialem sie co
    > to jest 'ccna'. a w branzy it pracuje od kilku lat.

    no moze nie az tak podstawowa. ;-)

    (Associate -to mi podchodzi pod początki nauki)

  • 10. Data: 2004-01-27 12:21:47
    Temat: Re: [staŞ] nic nie wiem
    Od: "Wojciech Jak˘bczyk" <j...@U...TO.pl>

    > no moze nie az tak podstawowa. ;-)
    >
    > (Associate -to mi podchodzi pod poczĄtki nauki)

    no a ty dalej nie rozumiesz...
    informatyka to dosc szeroka dziedzina i napewno do jej podstaw nie nalezy
    wiedza na temat sprzetu sieciowego firmy cisco. uprzedzajac - nie w tym
    rzecz rowniez ze jest to wiedza jakoby zaawansowana. :)

    wojtek