PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferta praca na platformie wiertniczej???

  • 1. Data: 2004-01-26 23:14:31
    Temat: Oferta praca na platformie wiertniczej???
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    Witam
    Mój brat chce podjąć taką pracę. Czy to nie jest jakiś przekręt?
    Może ktoś z Państwa pracował, chodzi mi o zarobki, WARUNKI PRACY?
    Pozdr. Piotr

  • 2. Data: 2004-01-27 07:54:34
    Temat: Re: Oferta praca na platformie wiertniczej???
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "interpio" <i...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
    Witam
    Mój brat chce podjąć taką pracę. Czy to nie jest jakiś przekręt?
    Może ktoś z Państwa pracował, chodzi mi o zarobki, WARUNKI PRACY?
    Pozdr. Piotr
    POszukaj w archiwum, to smierdzaca sprawa...
    JZS

  • 3. Data: 2004-01-27 08:26:00
    Od: "MiD" <s...@N...pl>

    nie moge znalezc w archiwum a tez mam taka propozycje , moze wrocimy do
    watku ?

  • 4. Data: 2004-01-27 09:14:37
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    MiD wrote:
    > nie moge znalezc w archiwum a tez mam taka propozycje , moze wrocimy do
    > watku ?

    uzyj google.
    m.

  • 5. Data: 2004-01-27 09:34:21
    Temat: Odp: Oferta praca na platformie wiertniczej???
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    Już nie aktulane brat chce pracować na platformie chce pływać ?-)

  • 6. Data: 2004-01-27 09:36:36
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    ups. coś mi się poprzestawiało
    Już nie aktulane, brat nie chce pracować na platformie - chce pływać
    na statku pasażerskim

  • 7. Data: 2004-01-27 14:48:33
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@w...gazeta.pl>

    ups. coś mi się poprzestawiało
    Już nie aktulane, brat nie chce pracować na platformie - chce pływać
    na statku pasażerskim

    to poszukaj w archiwum...tez mozna utonac...hehe
    JZS