PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o urlop 1,5 dnia na miesiąc ?

  • 1. Data: 2006-01-09 09:37:20
    Temat: pytanie o urlop 1,5 dnia na miesiąc ?
    Od: "kuba" <s...@o...pl>

    mam 20 lat studiuje zaocznie zostalem zatrudiony w tamtym roku w pewnej
    firmie staż pracy mam w sumie 1,7 roku
    jak to jest z tym urlopem ze przysluguje mi 1,5 dnia za miesiąc a nie
    odrazu na caly rok 20 dni ???

    z góry dzieki za odpowiedź

  • 2. Data: 2006-01-09 09:49:01
    Temat: Re: pytanie o urlop 1,5 dnia na miesiąc ?
    Od: "rs" <i...@w...pl>

    Użytkownik "kuba" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > firmie staż pracy mam w sumie 1,7 roku
    > jak to jest z tym urlopem ze przysluguje mi 1,5 dnia za miesiąc a nie

    za kazdy przepracowany miesiac 1,5 dnia

    czyli jak przepracujesz miesiac mozesz juz sie starac o urlop-tak wynika z
    kodeksu pracy
    skoro przepracowalem ponad poltora roku to przysluguje ci te 20 dni