PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inżynier Automatyk - zarobki ?

  • 1. Data: 2006-01-09 11:40:08
    Temat: Inżynier Automatyk - zarobki ?
    Od: "adavi" <a...@w...onet.pl>

    Witam

    Chciałbym się dowiedzieć jakie są obecne stawki wynagrodzenia dla inżyniera
    automatyka w firmach produkcyjnych. Szczególnie interesuje mnie Warszawa i
    okolice.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-09 14:20:14
    Temat: Re: Inżynier Automatyk - zarobki ?
    Od: "tbd" <c...@p...fm>

    po jakiej uczelni ?

  • 3. Data: 2006-01-09 14:24:22
    Od: "No-Student" <a...@o...com.pl>

    Mysle ze to zle postawione pytanie.
    Nie po jakiej uczelni ale co umiesz ???
    Czy uwazasz ze mozna jechac cale zycie na tym ze ktos skonczyl AGH czy
    Politechnike Warszawska ?
    Przeciez to jest smieszne. Goscie z AGH-u moga poprawiac egzaminy w sesji
    poprawkowej i jeszcze dostac stypendium.
    Zreszta to tylko jedna ze szkol, do ktorej podobno ciezko sie dostac a
    wypasc to juz nie mozna.

  • 4. Data: 2006-01-09 14:36:40
    Od: "tbd" <c...@p...fm>

    Użytkownik "No-Student" <a...@o...com.pl> napisał w wiadomości
    > Mysle ze to zle postawione pytanie.
    > Nie po jakiej uczelni ale co umiesz ???
    Tak, o to mi chodziło, ale ja bardziej uogólniłem pytanie

    > Czy uwazasz ze mozna jechac cale zycie na tym ze ktos skonczyl AGH czy
    > Politechnike Warszawska ?
    Nie całe życie, ale na początku można na tym jechać; i to nawet słusznie :)

    > Przeciez to jest smieszne. Goscie z AGH-u moga poprawiac egzaminy w sesji
    > poprawkowej i jeszcze dostac stypendium.
    Zazdroscisz? :)

    > Zreszta to tylko jedna ze szkol, do ktorej podobno ciezko sie dostac a
    > wypasc to juz nie mozna.
    Wlasnie.. "ciezko sie dostac" i ja jeszcze dodam od siebie, ze _te_ szkoły
    nienajgorzej kształcą :), czyli jak skonczyles taką, to mozesz _słusznie_
    "jechac na tym"

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-01-09 15:08:36
    Od: "No-Student" <a...@o...com.pl>

    > Nie całe życie, ale na początku można na tym jechać; i to nawet słusznie
    > :)

    zalosne...najlepiej, zeby Ci tatus prace zalatwil.

    > Zazdroscisz? :)
    Czego ? bo nie za bardzo rozumiem...

    > Wlasnie.. "ciezko sie dostac" i ja jeszcze dodam od siebie, ze _te_ szkoły
    > nienajgorzej kształcą :), czyli jak skonczyles taką, to mozesz _słusznie_
    > "jechac na tym"

    Niektore tak, ale ja jako pracodawca nigdy nie zwrocilbym na to uwagi. Wazne
    jest to co kto umie a nie co skonczyl, bo teraz jak sie ma kase to konczy
    sie najlepsze uczelnie techniczne i nie umie pochodnych czy calek.

  • 6. Data: 2006-01-09 15:27:27
    Od: "tbd" <c...@p...fm>

    > Niektore tak, ale ja jako pracodawca nigdy nie zwrocilbym na to uwagi.
    > Wazne jest to co kto umie a nie co skonczyl, bo teraz jak sie ma kase to
    > konczy sie najlepsze uczelnie techniczne i nie umie pochodnych czy calek.

    Co ty bredzisz... Chyba, ze nie mowimy o studiach dziennych.

  • 7. Data: 2006-01-09 17:02:39
    Od: "Marek" <w...@w...wik>

> [...]
    > konczy sie najlepsze uczelnie techniczne i nie umie pochodnych czy calek.

    Widze, ze wychodza z Ciebie kompleksy. Majac 20 letnie, bogate doswiadczenie
    faktycznie rodzaj uczelni gra niewielka role. Ale na starcie dobra uczelnia
    to podstawa. Niektorzy pracodawcy, zwlaszcza Ci najwieksi biora garsciami
    absolwentow konkretnej uczelni, bo wiedza jaki poziom reprezentuja, np.
    Intel w Gdansku z PG, Motorola z AGH itd. Sa oczywiscie wyjatki o ktorych
    pisales, ktorzy nie potrafia calki obliczyc, ale to wychodzi na pierwszej
    rozmowie i testach.

  • 8. Data: 2006-01-09 17:58:12
    Od: Piotr <s...@r...com>

    tbd napisał(a):
    > po jakiej uczelni ?

    Akurat uczelnia nie ma istotnego znaczenia, bardziej doświadczenie i
    umiejętności. A co do zarobków - od ok. 2500 netto w górę, znane mi
    maksimum to ok. 7 tys.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2006-01-10 22:43:24
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Jan 2006 16:08:36 +0100, "No-Student" <a...@o...com.pl>
    wklepał(-a):

    >Niektore tak, ale ja jako pracodawca nigdy nie zwrocilbym na to uwagi. Wazne
    >jest to co kto umie a nie co skonczyl, bo teraz jak sie ma kase to konczy
    >sie najlepsze uczelnie techniczne i nie umie pochodnych czy calek.

    No popatrz, a ja też nie umiem liczyć całek... kto by to pamiętał po tylu
    latach? :>