PracaGrupypl.praca.dyskusje › Internet Solution Partners

  • 1. Data: 2006-06-19 09:02:39
    Temat: Internet Solution Partners
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    Unikać, jak tylko sie da, mnie kiedyś oferowali praktykę (jeszcze w trakcje
    studiów) zgodzilem sie bo wszedzie mialem problem ze znalezieniem pracy własnie
    z powodu braku praktyki. Nie potrafili dokładnie określić ile taka praktyka
    miałaby trwać, prace były nieregularne, a jeżeli juz coś dostałem to okazywało
    sie ze to jest bardzo pilne i mialem krótki termin na zrobienie tego. Pod koniec
    mialem problem żeby zakończyć te "praktyki" i uzyskać od nich świadectwo praktyk
    (całość trwała chyba z 1,5 miesiąca), dosyc ostro sie stawiali ale ulegli. Sądzę
    że wiecej osób w ten sposób wykorzystali. Ja osobiście radzę unikać tej firmy

  • 2. Data: 2006-06-20 22:17:46
    Temat: Re: Internet Solution Partners
    Od: m...@g...com

    Marcin wrote:
    > Unikać, jak tylko sie da, mnie kiedyś oferowali praktykę (jeszcze w trakcje
    Popieram, na dodatek dodam:
    Nie polecam zglaszac sie do pracy poniewaz nie placa w terminie i zdaza

    sie ze wogole nie placa (jezeli ktos odpowiedznio sie nie zabezpieczy -

    przypadek studentow - chlopak 2 miesiace prosil sie o 400 zl a wczesnie

    zapitalal jak wol 3 miesiace ). Wiekszosc rzeczy udawana, kretactwo,
    klamanie klientow etc. Slowem najczarniejszy scenariusz. Ja po
    odzyskaniy 90% zaplaty ucieklem gdzie pieprz rsnie.

    http://mixxx.pl/workblog