PracaGrupypl.praca.dyskusje › stanowisko

  • 1. Data: 2003-01-17 09:27:04
    Temat: stanowisko
    Od: "artex" <a...@b...gnet.pl>

    Jestem tegorocznym absolwentem Politechniki, własnie zostłem poinformowany
    ze zostaje mi skrócony staż i zostanę przyjęty na stale (po 2 miesiącach
    staż miał trwac 6). Jakiego stanowiska mogę się spodziewać, nadmieniam że
    nie mam żadnego doświadczenia to jest moja pierwsza praca.
    Podejrzewaz ze bedzie to referent ds. technicznych, ale czy można zacząc np
    od młodszego specjalisty ds. technicznych?
    pozdrawiam artur

  • 2. Data: 2003-01-17 11:19:55
    Temat: Re: stanowisko
    Od: "QLmenn" <j...@s...where>

    witam:)

> [...]
    np
    > od młodszego specjalisty ds. technicznych?

    IMHO powinienes sie cieszyc, ze skrocili ci staz i chca cie na stale przyjac
    do pracy, a nie wywalaja po tzw. "stazu". :) znaczy, ze firmie na tobie
    zalezy i dadza ci chyban ie minimalna place?:)

    pzdr:)
    QLmenn

  • 3. Data: 2003-01-17 22:20:19
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "artex" <a...@b...gnet.pl> writes:

> [...]
    > staż miał trwac 6). Jakiego stanowiska mogę się spodziewać, nadmieniam że
    > nie mam żadnego doświadczenia to jest moja pierwsza praca.

    nie uwazasz, ze to pytanie wlasciwiej byloby zadac twojemu przyszlemu
    pracodawcy, a nie ludziom na grupie?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 4. Data: 2003-01-19 07:56:52
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > nie uwazasz, ze to pytanie wlasciwiej byloby zadac twojemu przyszlemu
    > pracodawcy, a nie ludziom na grupie?

    to samo mialem pisac, czemu nei dzadales tego pytania od razu swojemu
    szefowi, tylko obcym ludziom ?
    Moze jednak za wczesnie ten staz ci zamykaja :)
    Wojtek