PracaGrupypl.praca.dyskusje › obowiązki na stanowisku INFORMATYK

  • 1. Data: 2003-01-17 07:12:47
    Temat: obowiązki na stanowisku INFORMATYK
    Od: "Mir" <m...@s...pl>

    co należy przez to rozumieć, jest to jedyny zapisa w umowie, czy sa gdzieś
    zdefiniowane te obowiązki ?

    Mir

  • 2. Data: 2003-01-17 08:20:25
    Temat: Re: obowiązki na stanowisku INFORMATYK
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Mir" <m...@s...pl> wrote in message
    > co należy przez to rozumieć, jest to jedyny zapisa w umowie, czy sa gdzieś
    > zdefiniowane te obowiązki ?

    Znaczy do wszystkiego, jesli nie masz wyszczegolnionych to licz sie z tym,
    ze bedziesz admin, helpdesk, i co tam tylko sie da, plus jak zle pojdzie to
    jakies wprowadzanie danych czy inna biurowa, zaleznie od firmy oczywiscie
    /p

  • 3. Data: 2003-01-17 09:50:07
    Od: "Mir" <m...@s...pl>

> [...]
    > jakies wprowadzanie danych czy inna biurowa, zaleznie od firmy oczywiscie
    czy w ten zakres wchodzi też programowanie ?

    Mir

  • 4. Data: 2003-01-17 10:00:09
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Mir" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    > gdzieś

    > czy w ten zakres wchodzi też programowanie ?

    IMO predzej niz prace biurowe typu wprowadzanie faktur...

  • 5. Data: 2003-01-17 13:10:02
    Od: "Gregory" <g...@k...com.pl>

    z doswiadczenia wiem, ze moje obowiazki to:
    "...gra, gotuje, recytuje, spiewa, tanczy i stepuje. Pluje krwią", lub
    też:"Monter, żeźbiarz, akrobata" czyli człowiek od wszystkiego.

    Ps. nie myśl, że wyjdziesz o 16 do domu! :)

  • 6. Data: 2003-01-17 21:00:03
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Mir wrote:

    > co należy przez to rozumieć, jest to jedyny zapisa w umowie, czy sa gdzieś
    > zdefiniowane te obowiązki ?

    Stanowisko informatyk, to wspolczesny kanalarz --> brak mozliwosci
    jakiegokolwiek awansu, zatrudniany do wszystkiego co sie napatoczy, do
    "instalacji" przedluzacza i instruowania Pani Ziuty, ze nie nalezy
    wyjmowac tego kabelka z gniazdka, do robienia stron itd., czyli podaj,
    przynies, pozamiataj.

    Flyer