PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedstawiciel sieci telefonów komórkowych

  • 1. Data: 2003-01-16 22:05:43
    Temat: Przedstawiciel sieci telefonów komórkowych
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl>

    Czy ktoś zetknął się kiedyś z tego typu działalnością??
    Jeśli tak to proszę o wszelkie informacje. Zaznaczam,że chodzi mi o
    samodzielną działalność pod własną firmą, czyli bez służbowego samochodu
    itd. Całkowicie na własny rachunek.
    Z góry dziekuję za pomoc
    Marcin

  • 2. Data: 2003-01-21 11:41:33
    Temat: Re: Przedstawiciel sieci telefonów komórkowych
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Thu, 16 Jan 2003 23:05:43 +0100, "Mrls" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Czy ktoś zetknął się kiedyś z tego typu działalnością??

    Tak.

    >Jeśli tak to proszę o wszelkie informacje. Zaznaczam,że chodzi mi o
    >samodzielną działalność pod własną firmą, czyli bez służbowego samochodu
    >itd. Całkowicie na własny rachunek.

    Jeżeli masz sprzedawać te telefony do firm (a raczej tak) to sobie
    daruj. Nigdy nie będziesz lepsza od bezpośredniego przedstawiciela
    operatora. I to pod wieloma względami - oferta, cena, możliwość
    udzielania dodatkowych upustów, dodatkowe bonusy i przede wszystkim -
    dostęp do bazy danych i co za tym idzie dostęp do klienta.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa