PracaGrupypl.praca.dyskusjesrednia czy doswiadczenie ? › Re: srednia czy doswiadczenie ?
    From: "Iza Świderska" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: srednia czy doswiadczenie ?
    Date: Thu, 20 Jan 2005 17:10:26 +0000 (UTC)

    Darek <...@...com> napisał(a):

    > Hm, no coz, takie jest polskie szkolnictwo prywatne. Placisz i dostajesz
    > papierek. Studiowanie nawet na 5 kierunkach to zaden problem. Tylko potem
    te
    > 5 kierunkow okazuje sie byc mniej warte niz jeden kierunek na porzadnej
    > uczelni.

    Nie do konca moge sie z Toba zgodzic, przynajmniej jesli chodzi o moj
    przypadek - po prostu tyle zajec powoduje, ze musisz dokladnie zaplanowac
    kazda minute i nie narzekac, ze spisz tylko 6 godzin na dobe, albo mniej. Nie
    twierdze, ze jestem jakims specem z tych dwoch kierunkow, ale to z czego sie
    specjalizowalam, z czego pisalam prace, jest praktycznie tym co robie :) czym
    sie mocno interesuje.

    Osobiscie znam czlowieka ktory studiowal jednoczesnie: filozofie, historie,
    socjologie, teologie, politologie, na jednym uniwerku, na jednym wydziale.
    to da sie zrobic - po prostu przedmiot powtarzajacy sie (jak logika, lacina,
    greka, psychologia, wf, ekonomia, itp) na kazdym wydziale robi sie raz i
    polowa przedmiotow odpada. Gdyby polskie uczelnie mialy sensowne programy
    nauczania - to wszystko to mozna byloby robic w ramach jednego fakultetu, z
    rozszerzona specjalizacja. Niestety zeby cos takiego zrobic, trzeba zaczac 5
    kierunkow i na kazdym kombinowac, zeby juz raz zaliczony przedmiot byl
    przepisany w inny indeks. moim zdaniem paranoja, ale coz, to tylko moje
    zdanie. ja tam nie mialam co przepisywac - jedyny wspolny przedmiot filozofii
    i informatyki to logika.

    Pozdrawiam
    iza