PracaGrupypl.praca.dyskusje › TELEPRACA

  • 1. Data: 2003-10-15 08:08:07
    Temat: TELEPRACA
    Od: "marluk" <m...@w...pl>

    witam :)
    pracowal ktos w takiej pracy
    tzn zdalnie na kompie wprowadzał dane...
    czytalem w gazecie w dodatku praca ale nie wiem gdzie zaczac szukac:)
    moze ktos pomoze?:)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-15 08:16:37
    Temat: Re: TELEPRACA
    Od: "Rybka " <b...@g...pl>

    marluk <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > tzn zdalnie na kompie wprowadzał dane...
    > czytalem w gazecie w dodatku praca ale nie wiem gdzie zaczac szukac:)

    Skoro masz juz Gazete w rekach to zajrzyj na 6 strone w dodatku PRACA.
    Przeciez podali tam mnostwo adresow !
    Powodzenia !

  • 3. Data: 2003-10-15 08:24:00
    Od: "Bartek" <S...@d...p>

    > Skoro masz juz Gazete w rekach to zajrzyj na 6 strone w dodatku PRACA.
    > Przeciez podali tam mnostwo adresow !

    No wlasnie.

    A poza tym uruchamiasz google, netsprint i wpisujesz "telepraca" i szukasz i
    szukasz....

    powodzenia

  • 4. Data: 2003-10-15 11:14:32
    Od: "darek" <k...@p...onet.pl>