PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie - urlop

  • 1. Data: 2002-05-17 15:32:17
    Temat: Wypowiedzenie - urlop
    Od: "O.D." <l...@d...pl>

    Hej!

    Wlasnie zwolnilem sie za 2 tygodniowym wypowiedzeniem :-) Pytanko: Czy
    pracodawca moze zmusic mnie do wziecia urlopu oraz czy moze w jakis sposob
    probowac sie wymigac od zaplacenia ekwiwalentu. Poprosze o podstawe
    prawna....

    Dzieki!
    Lukasz

  • 2. Data: 2002-05-23 10:02:04
    Temat: Re: Wypowiedzenie - urlop
    Od: "Małgorzata Młodzieniak-Zajdel" <m...@c...pl>

    w aktualnie obowiazujacym stanie prawnym nie moze Cie zmusić do
    wykorzystania urlopu w okresie wypowiedzenia podstawa prawna: Kodeks Pracy
    art.171
    nara